بدون شک استودیوی خلاق کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) یکی از بهترین استودیوهای حال حاضر دنیای گیم است؛ این استودیو توانسته تقریباً روی یک سیستم سالانه سری Total War را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه کند و در سال ۲۰۱۴ و در عین ناباوری، در حالی که در یک سبک جدید به ساخت بازی مشغول شده […]

سازنده Total War روی بزرگ‌ترین پروژه چند پلتفرمی خود کار می‌کند

بدون شک استودیوی خلاق کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) یکی از بهترین استودیوهای حال حاضر دنیای گیم است؛ این استودیو توانسته تقریباً روی یک سیستم سالانه سری Total War را با بالاترین کیفیت ممکن عرضه کند و در سال ۲۰۱۴ و در عین ناباوری، در حالی که در یک سبک جدید به ساخت بازی مشغول شده بود توانست بازی موفق Alien: Isolation را به بازار عرضه کند که جزو بهترین عناوین آن سال بود.

حالا و طبق اطلاعاتی که یک عامل نفوذی منتشر کرده و برای اولین بار در پایگاه PCGamesN دیده شده، کریتیو اسمبلی در حال کار روی عنوانی است که “بزرگ‌ترین پروژه چند پلتفرمی تاریخ این استودیو” به شمار می‌رود. از طرف دیگر بخش کارنامه کاری آن‎‌ها هم بروز شده و آن‌ها در برخی پست‌ها مثل طراح ارشد، طراح ارشد سیستم‌ها و هنرمند ارشد بخش فنی مشغول به استخدام هستند. احتمال آن با توجه به مشاغل مورد نیاز آن‎ها، وجود دارد که کریتیو اسمبلی مشغول کار روی یک بازی با المان‌های نقش آفرینی باشد ولی هیچ چیز در حال حاضر مشخص نیست. تازه باید این احتمال را هم در ذهن بگیریم که آن‌ها مشغول ساخت عنوانی هستند که سبک آن نقش آفرینی نیست ولی المان‌های نقش آفرینی در آن دیده می‌شود، مسئله‌ای که اخیراً در عناوین مختلف بسیار فراگیر هم شده است.

مسئله اساسی در این میان اما، آن است که بازی جدید آن‌ها چند پلتفرمی خواهد بود و در انحصار پلتفرم رایانه‌های شخصی یا به صورت کلی پلتفرم‌های مربوط به مایکروسافت باقی نخواهد ماند. احتمالاً تا مدتی دیگر شاهد رونمایی از این بازی باشیم و ببینیم که کریتیو اسمبلی این بار برایمان چه آشی پخته است.

منبع متن: gamefa