باندای نامکو تیزر وب‌سایت جدیدی را ایجاد کرده است که بدون ارائه‌ی هیچ جزئیات خاصی، تنها به رونمایی از عنوان یا خبر تازه‌ای اشاره دارد. برای کسب جزئیات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید. در این سایت تنها یک مایکروویو را مشاهده می‌کنیم که با کلیک برروی آن، تخم مرغی خارج می‌شود و سپس عبارت […]

باندای نامکو به بازی جدید و مرموز خود اشاره می‌کند

باندای نامکو تیزر وب‌سایت جدیدی را ایجاد کرده است که بدون ارائه‌ی هیچ جزئیات خاصی، تنها به رونمایی از عنوان یا خبر تازه‌ای اشاره دارد. برای کسب جزئیات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

در این سایت تنها یک مایکروویو را مشاهده می‌کنیم که با کلیک برروی آن، تخم مرغی خارج می‌شود و سپس عبارت “۱۰ روز باقی مانده است” به نمایش درمی‌آید. همان‌طور که می‌بینید، جزئیات و اطلاعاتی در دست نیست و تنها موضوع واضح، انتشار اخبار مربوطه در ۴ دسامبر (۱۳ آذر) است.

حتی در کد منبع (Source Code) سایت نیز چیزی مشخص نیست، از آن‌جایی که تمام فضایش مشکی رنگ و خالی است. با وجود تمام این‌ها، امکان دارد که این سایت به بازی موبایلی My Tamagotchi Forever مربوط باشد که دیروز در کشورهای مختلفی به انتشار رسید، اما هنوز عرضه‌اش در ژاپن نتایید شده است.

نهایتاً تصویری از این سایت را مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa