موفقیت‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds پایانی ندارند! این عنوان به شدت محبوب که اوایل سال جاری در سرویس دسترسی زودهنگام استیم منتشر شد، به موفقیت و رکورد جدیدی دست یافته و هم‌اکنون بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش کرده است! فروش PlayerUnknown’s Battlegrounds در شبکه‌ی استیم از مرز ۲۲ میلیون نسخه گذر کرده و این عنوان با وجود […]

فروش PlayerUnknown’s Battlegrounds به ۲۲ میلیون نسخه رسید

موفقیت‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds پایانی ندارند! این عنوان به شدت محبوب که اوایل سال جاری در سرویس دسترسی زودهنگام استیم منتشر شد، به موفقیت و رکورد جدیدی دست یافته و هم‌اکنون بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش کرده است!

فروش PlayerUnknown’s Battlegrounds در شبکه‌ی استیم از مرز ۲۲ میلیون نسخه گذر کرده و این عنوان با وجود اینکه هنوز کامل نشده و در فاز دسترسی زودهنگام قرار دارد، اما تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به یکی از برترین عناوین امسال تبدیل شده است.

PlayerUnknown’s Battlegrounds، ساخته‌ی بلوهول و برندن گرین (Brendan Greene)، قرار است در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) به برنامه‌ی Game Preview کنسول ایکس‌باکس وان نیز راه یابد. همچنین انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی شاهد خروج این بازی موفق از سرویس دسترسی زودهنگام استیم و انتشار نسخه‌ی کامل و اصلی‌اش باشیم. طی چند وقت اخیر، سازندگان تصاویری از نقشه‌ها و سلاح‌های جدید Battlegrounds را به اشتراک گذاشته‌اند و ضمناً شرکت بزرگ تنسنت (Tencent)، اعلام نموده که وظیفه‌ی انتشار این عنوان در چین را برعهده گرفته است، البته با ایجاد تغییرات اندکی در بازی که جزئیات بیشتر را در اینجا مشاهده می‌کنید.

منبع متن: gamefa