بر طبق اعلام استودیوی Fatshark توسعه‌دهنده عنوان Warhammer Vermintide، این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن ۴K واقعی، و برروی پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۴۴۰P اجرا خواهد شد. استودیوی Fatshark توسعه‌دهنده سوئدی، بتازگی نسخه دوم عنوان Warhammer Vermintide را معرفی کرده و اعلام داشته که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. می‌توانید تریلر معرفی آن را از […]

Warhammer Vermintide با رزولوشن ۴K برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد

بر طبق اعلام استودیوی Fatshark توسعه‌دهنده عنوان Warhammer Vermintide، این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن ۴K واقعی، و برروی پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۴۴۰P اجرا خواهد شد.

استودیوی Fatshark توسعه‌دهنده سوئدی، بتازگی نسخه دوم عنوان Warhammer Vermintide را معرفی کرده و اعلام داشته که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. می‌توانید تریلر معرفی آن را از طریق این لینک در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. بهمین منظور وب‌سایت wccftech جهت اطلاع از بهبودهای نسخه آتی بازی، به سراغ سازندگان رفته و مصاحبه‌ای را با آنان ترتیب داده‌اند. در خلال این گفتگو نیز درمورد بهبودهای فنی‌ای که قرار است برروی نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس عنوان اول Warhammer Vermintide صورت‌گیرد، صحبت شد. آقای Robert Bäckström، تهیه‌کننده بازی اظهار داشتند:

بلی، هم‌اکنون نسخه بهبود یافته ایکس‌باکس وان ایکس Warhammer Vermintide در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس قرار دارد. این عنوان از رزولوشن ۴K واقعی، تکسچرهای با کیفیت، تصاویر باوضوح بالاتر و سایر ویژگی‌های بصری بهبودیافته پشتیبانی می‌کند. پردازنده قدرتمند، این امکان را برای ما فراهم کرده تا بازی با نرخ فریم ثابت‌تر و بصورت روان‌تر به اجرا درآید.

متاسفانه دارندگانی که از تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش‌هایی با تکنولوژی HDR استفاده می‌کنند، نمی‌توانند در نسخه اول بازی از چنین ویژگی‌ای بهره‌ ببرند.

به‌دلیل کار برروی دنباله بازی، خیلی دیر به فکر پشتیبانی از HDR برروی نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس عنوان Warhammer Vermintide افتادیم. امیدواریم که در نسخه بعدی این مشکل را مرتفع سازیم.

سال گذشته بود که استودیوی Fatshark اعلام داشت بروزرسانی پلی‌استیشن ۴ پرو نسخه اول بازی، در دسترس دارندگان این کنسول قرار خواهد گرفت. اما همچنان خبری از آن نیست، و ظاهرا قرار است بزودی این اتفاق بیوفتد.

این بروزرسان هنوز منتشر نشده، اما در نظر داریم تا آن را بزودی در دسترس کاربران قرار دهیم. جزئیات در حال نهایی‌سازی هستند، اما لازم بذکر است که رزولوشن ۱۴۴۰P را برای نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو در نظر گرفته‌ایم.

در نهایت لازم بذکر است دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان (اعضای سرویس گلد مایکروسافت) می‌توانند نسخه اول عنوان Warhammer Vermintide را در ماه آینده، بصورت رایگان تجربه نمایند. لیست کامل عناوین رایگان شده ماه دسامبر ایکس‌باکس لایو را می‌توانید در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa