سازندگان Alien: Isolation برای خلق عنوانی که به گفته آن‌ها بزرگ‌ترین پروژه تاریخشان است، اعضای جدیدی را استخدام می‌کند. این پروژه قرار است توسط تیمی خلق شود که نفرات آن در گذشته سابقه خلق بازی‌های Alien: Isolation و Halo Wars 2 را داشته‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم، در آگهی شغلی که توسط Creative Assembly منتشر شده است، نمی‌توان جزئیات زیادی را از سبک و گونه بازی متوجه شد اما در آگهی آمده که آن‌ها به دنبال جذب نفراتی در حوزه‌های طراحی ارشد گیم‌پلی، طراح سیستم و طراح تکنیکی هستند.

مثلا در توصیف طراح ارشد سیستم آمده است که شخصی که برای این بخش استخدام می‌شود، بر روی هسته اصلی گیم‌پلی کار می‌کند که شامل طراحی سیستم اسلحه‌ها، وسایل نبرد ، حرکت کاراکترها، مهارت‌های جانبی و سیستم سلامتی می‌شود. همچنین در زمینه طراحی ارشد گیم‌پلی، شخصی که جذب می‌شود باید توانایی خلق سیستمی برای ساختار جهان و رویدادهای آن، لیدربرد، چالش و روش‌های ارتقا در روند بازی را داشته باشد.

با اینکه هیچ اشاره‌ای به ژانر بازی انجام نشده و تنها گفته شده که این پروژه یک IP جدید است، اما حدس ما بر این است که بازی تحت توسعه Creative Assembly احتمالا یک عنوان اکشن و نقش آفرینی خواهد بود.

لازم بذکر است که بازی قبلی این تیم Alien: Isolation بوده که در سال 2014 منتشر شد و در مجموع توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و یک تجربه مبتنی بر ترس ممتاز را ارائه کرد. اما دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ شما دوست دارید که این تیم به سمت کدام ژانر و چه ستینگی برود؟

منبع متن: pardisgame