درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی بازی Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds در خدمت شما هستیم.

بازی Horizon: Zero Dawn یک عنوان اکشن نقش آفرینی با دوربین سوم شخص است که توسط استودیوی Guerrilla Games توسعه داده شده و در 28 فوریه 2017 توسط Sony Interactive Entertainment به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه شد. بازی در مورد شکارچی و کمانداری به نام Aloy است که در دنیایی به تاراج رفته توسط روبات ها زندگی کرده و با گذشت زمان ، به صورت ناخواسته وارد ماجرایی بزرگ‌تر می‌شد. ساخت این بازی از سال 2011 آغاز شد و اولین IP جدید و اولین تجربه تیم سازنده در سبک نقش آفرینی بود. برای همین کارگردان بازی یعنی آقای Mathijs de Jonge از این پروژه به عنوان "پر ریسک ترین" پروژه خودشان یاد می‌کرد. خوشبختانه بازی توانست تا از طرف بازیکنان و منتقدان به شدت ستایش شده و جوایز متعددی را در رویداد Golden Joystick Awards 2017 ازآن خود کند. حتی از نظر فروش نیز، این بازی توانست تا در هفته اول عرضه، عنوان بزرگی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild را نیز پشت سر بگذارد. در هفتم نوامبر سال 2017 نیز، یک محتوایی اضافه برای این بازی با نام The Frozen Wilds منتشر شد که Aloy در جریان آن، وارد یک منطقه جدید و یخ زده با نام The Cut می‌شد.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds Original Soundtrack

ناشر: Sony Interactive Entertainment Europe

سال انتشار: 2017

تعداد قطعات موسیقی: 23 قطعه

کیفیت: 230 تا 320 کیلوبیت بر ثانیه - MP3 V0

آهنگسازان: Joris de Man, The Flight, Niels van der Leest

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 96.39 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم [NEW!]

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Into The Frozen Wilds [موسیقی پیشنهادی]

The Fate We Long For

White Falls [موسیقی پیشنهادی]

The Light Of Her Voice

Not Alone

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame