شماره اخیر مجله مشهور فامیتسو، بخش بزرگی از خود را به معرفی و دادن اطلاعات در مورد بازی Valkyria Chronicles 4 اختصاص داده است و به لطف این نشریه، می‌توانیم تصاویر، طرح های هنری و اطلاعاتی در مورد بازی و شخصیت‌ها را مشاهده و مطالعه نماییم. اول از همه، برخی از شخصیت‌های مهم داستان بازی Valkyria Chronicles […]

تصاویر و اطلاعات بسیاری از بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

شماره اخیر مجله مشهور فامیتسو، بخش بزرگی از خود را به معرفی و دادن اطلاعات در مورد بازی Valkyria Chronicles 4 اختصاص داده است و به لطف این نشریه، می‌توانیم تصاویر، طرح های هنری و اطلاعاتی در مورد بازی و شخصیت‌ها را مشاهده و مطالعه نماییم.

اول از همه، برخی از شخصیت‌های مهم داستان بازی Valkyria Chronicles 4 معرفی شدند که در داستان نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند:

Claude Wallace پروتاگونیست بازی است. او با نمره های بالا از آکادمی نظامی فارغ التحصیل شد و هم‌اکنون به عنوان کاپیتان جوخه E در ۳۲‌مین ارتش نظامی رنجر، اولین تیپ نبرد، دسته ۱۰۱ و سازمان ارتش ادینبورگ خدمت می‌کند. او بسیار جدی و خون گرم است و می‌تواند به خوبی مراقب افراد خود باشد. او در رهبری کردن نیز مهارت دارد و افراد خود را با آموزش های تاکتیکی و موارد غریزی و طبیعی، به نبرد می‌فرستد. او با قدرت رفتار محکم خود می‌تواند مایه الهام افراد خود باشد اما همیشه از آن ها می‌خواهد که صحیح و سالم به خانه بازگردند.

Riley Miller یک عنصر قهرمانانه در داستان بازی است و او قسمتی از تیم پشتیبانی آتش در ۳۲‌مین ارتش نظامی رنجر شامل می‌شود. او یک نابغه در بخش موتور و تعمیر آن است و در کنار روحیه مثبت و خوب، غرور بسیاری نیز دارد. او در استفاده مناسب و به موقع در اسلحه های خود بسیار ماهر و زبردست است. به طور تخصصی یک اسلحه نارنجک انداز به نام Magic Cylinder در اختیار دارد و با آن مبارزه می‌کند. او با این اسلحه می‌تواند ضربه های مهیبی را به هدف وارد کند.

Raz جانشین کاپیتان جوخه E است. او معمولا دچار سوءتفاهم می‌شود زیرا لحن‌ او خیلی سریع بالا می‌رود و تند می‌شود اما در واقع او یک دوست و شخص با تفکر است. او نام خانوادگی ندارد زیرا بخشی از اقلیت دارسن (Darcsen minority) محسوب می‌شود. او در طول زندگی خود لقب Invulnerable Raz را به دوش می‌کشیده زیرا همیشه در خط مقدم نبرد حضور داشته و رهبری می‌کرده است. رابطه خوب و احترام متقابلی بین او و کاپتان Claude وجود دارد و پیمان قدرتمندی بین آن ها برقرار است.

Kai Schulen یک اسنایپر نابغه با لقب One-Shot Killer است و یکی از اعضای جوخه E به حساب می‌آید. او معمولا یک خانم جوان و کم حرف است اما زمانی که حرف می‌زند شبیه مرد ها به نظر می‌رسد. فراتر از قضاوت ها و حدس هایی که راجع به او می‌شود، این شخصیت در واقع خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی دارد. او هیچگاه دید خود را نسبت به هدف از دست نمی‌دهد و علاوه بر این، برای انجام کار خود به بهترین شکل، از نظر فیزیکی نیز بسیار ماهر است.

یک کلاس جدید در Valkyria Chronicles 4 گنجانده شده که Grenadier نام دارد. همانطور که از نام این کلاس پیداست، افراد می‌توانند با دقت زیاد و با برد بالا، با استفاده از یک نارنجک انداز مبارزه کنند. این کلاس به گونه ای کار می‌کند که نشانگر به آسمان می‌رود و مکان دقیق هدف را مشخص می‌کند و سپس با ریموت محل دقیق به افراد داده می‌شود. با این کلاس حتی می‌توان مکان هایی بدون هدف را نیز تعیین کرد و هدف گرفت. با این حال، این کلاس نمی‌تواند در مبارزات نزدیک قدرت نمایی کند و در واقع مبارزات با برد نزدیک، نقطه ضعف آن ها به حساب می‌آید.

The Hafen-Go نیز تانک مخصوص Claude است. این تانک در اندازه متوسط قرار دارد و به وسیله سازمان ساخته شده است. در مقایسه با تانک های ایمپریال، تانک Claude از قدرت شلیک بیشتری برخوردار است اما از نظر دفاعی و زره، کمی ضعیف تر است. نام این تانک از روی شهر زادگاه Claude برگرفته شده است.

اطلاعات دیگری نیز از بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شده؛ سیستم BLiTZ از پایه و اساس شبیه چیزی است که در بازی های پیشین دیده بودیم. به این معنی که بازی‌بازان می‌توانند با استفاده از امتیاز های فرمان (command points) واحد ها را به کاری مشغول کنند و تا زمانی که CP باقی مانده باشد، بازی‌بازان می‌توانند واحد ها را حرکت دهند. در طرف دیگر امتیاز های اکشن (action points) قرار دارند که باعث می‌شوند واحد ها به اطراف حرکت کنند. زمانی که واحد ها به دایره دید دشمنان برسند، مورد حمله قرار می‌گیرند و به آن ها شلیک می‌شود.

علاوه بر این، دریافتیم که ۹۰ درصد مراحل ساخت بازی انجام شده است. این عنوان در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در مناطق آمریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار بازی در ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در ماه مارچ گزارش شده و همچنین برای کنسول نینتندو سوییچ در تابستان ۲۰۱۸ تعیین شده است.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Valkyria Chronicles 4 را در زیر مشاهده نمایید:

منبع متن: gamefa