تحلیل‌گر: بازی‌های ویدیویی یکی از ارزان‌ترین نوع سرگرمی‌ها هستند و باید گران‌تر شوند

Star Wars Battlefront 2 از جامعه بازیکنان واکنش‌های شدیدی دریافت کرد. EA از همان ابتدا که بازیکنان به بتا دسترسی داشتند و متوجه تاثیر Loot Boxها در گیم‌پلی شدند، با اعتراضات زیادی روبه‌رو بود که نهایتا به درخواست Disney، پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از بازی حذف نمود.

اما با توجه به صحبت‌های تحلیل‌گران، EA در واقع مسیر درستی را از لحاظ تجاری انتخاب کرده و اخیرا هم یکی از این افراد گفته شرکت EA پول کمی از بازیکنان می‌گیرد! به گزارش پردیس گیم و به نقل از AOTF، طبق صحبت‌های ایوان وینگرن، تحلیل‌گر KeyBanc Capital Markets، خشم رسانه‌ها و طرفداران به حق نیست.

این تحلیل‌گر مدعی است که داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد محتویات بازی‌های ویدیویی "یکی از ارزان‌ترین نوع سرگرمی‌ها هستند و ناشران، محصولات خود را با نرخ نسبتا ارزانی به بازیکنان می‌فروشند و احتمالا باید قیمت‌ها را زیاد کنند."

در این تحلیل فرض شده که یک بازیکن 60 دلار را خرج بازی می‌کند و ماهانه 20 دلار صرف Loot Boxها می‌شود. در این فرض آمده که آن بازیکن تا یک سال، روزانه حدود 2.5 ساعت به بازی کردن می‌پردازد که در نتیجه یعنی هر ساعت تقریبا فقط 40 سِنت برای سرگرمی خود داده است. وقتی چنین موردی را با قیمت رسانه‌هایی مانند تلویزیون، اجاره فیلم و تئاتر مقایسه می‌کنیم، بازی‌های ویدیویی به عنوان یک رسانه سرگرمی، "ارزان" هستند.

منبع متن: pardisgame