همانطور که اطلاع دارید به‌تازگی شرکت یوبیسافت بروزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر کرده است. در این خبر، تحلیلی کوتاه در رابطه با این بروزرسانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از عرضه بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed: Origins، بسیاری از کاربران در صفحات مجازی گزارشاتی مبنی بر مشکلات جدیدی […]

توضیحات تکمیلی در رابطه با بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Origins

همانطور که اطلاع دارید به‌تازگی شرکت یوبیسافت بروزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر کرده است. در این خبر، تحلیلی کوتاه در رابطه با این بروزرسانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پس از عرضه بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed: Origins، بسیاری از کاربران در صفحات مجازی گزارشاتی مبنی بر مشکلات جدیدی در بازی پس از انجام این بروزرسانی منتشر کرده بودند، بیشتر این مشکلات مربوط به تاثیرات منفی بوده که بروزرسانی شماره ۱٫۰۵ بازی بر روی سی‌پی‌یوهای چهار هسته‌ای گذاشته بوده است. به هرحال پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط منابع معتبر مشخص شده است که بروزرسانی جدید شرکت یوبیسافت بر روی نمای ظاهری و کیفیت بصری بازی Assassin’s Creed: Origins تاثیر خاصی نمی‌گذارد و خبری از کیفیت پایین نماها در نسخه رایانه‌های شخصی بازی نخواهد بود.

بنابر گزارشات منتشر شده از سوی بعضی از کاربران، کیفیت نماهای سه بعدی بازی ( LOD ) بعد از بروزرسانی جدید کاهش یافته است و دارای استانداردهای قابل قبول در این زمینه نمی‌باشد، پس از بررسی‌های معتبری که صورت گرفته مشخص شد که شرکت یوبیسافت با انتشار بروزرسانی جدید خود بر روی هیچ یک از موارد گرافیکی ذکر شده در بازی Assassin’s Creed: Origins تاثیری نگذاشته است.

تمامی تنظیمات گرافیکی همانند کیفیت دید اشیا از فاصله‌های مختلف، سایه‌ها و تاثیرات محیطی در بروزرسانی شماره ۱٫۰۵ مورد آزمایش قرار گرفته شده است، شرکت یوبیسافت در بازی Assassin’s Creed Origins از همان ابتدا سیستم سنگین و پیچیده‌ای را طراحی کرده بوده‌اند و بله همچنان هم همان کیفیت و پیچیدگی پابرجاست و شاهد هیچگونه کاهش کیفیت نخواهیم بود.

در انتها نتیجه می‌گیریم که شایعات منتشر یافته در رابطه با کاهش کیفیت گرافیکی نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed Origins بطور کامل اشتباه است، هرچند این شایعات و رفتارها طبیعی است… شرکت یوبیسافت بازیبازان را نسبت به خود حساس کرده است و در ذهن کاربران به یک شرکت غیرقابل اعتماد تبدیل شده است.

در قسمت زیر می‌توانید یک مقایسه دقیق در رابطه با کیفیت گرافیکی نسخه رایانه‌های شخصی بازی Assassin’s Creed Origins را در زمان انتشار و پس از عرضه بروزرسانی شماره ۱٫۰۵ بازی مشاهده کنید.

تصاویر مربوط به نسخه اولیه بازی:

تصاویر مربوط به نسخه بروزرسانی شده بازی:

 

منبع متن: gamefa