Microsoft وضعیت Fallout 4 در لیست بازی‌های بهبود یافته Xbox One X را به‌روزرسانی کرد و احتمالا به‌زودی بهینه‌ساز این بازی منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، یکی از کاربران Reddit به نام Bummblue متوجه شد Microsoft وضعیت Fallout 4 در لیست بازی‌های بهبود یافته Xbox One X را برروی "به‌زودی" قرار داد که پیش از این در حالت "در دست ساخت" بود. Microsoft طی چند روز گذشته، وضعیت بهینه‌ساز Skyrim را هم به شکل "به‌زودی" در آورد. این موارد شاید نشان‌دهنده آن باشند که بهینه‌ساز مخصوص هردوی این عناوین تا مدتی دیگر عرضه خواهند شد. 

Bethesda پشتیبانی Fallout 4 از Xbox One X را اوایل این ماه تایید کرد. بهبودهای Fallout 4 برای Xbox One X شامل رزولوشن 4K، افکت بهبود یافته God Ray، رزولوشن پویا و افزایش Draw Distance می‌شود. Bethesda در رابطه با این کنسول می‌گوید:

"One X قوی‌ترین کنسول تاریخ Xbox بوده که ادامه‌ای بر تکمیل ویژگی‌های فوق‌العاده و از همه مهم‌تر، لیست عناوین Xbox One است. مانند PS4 Pro در سال گذشته (Fallout 4 ،The Elder Scrolls Online و Skyrim Special Edition)، خوشحالیم که پشتیبانی از Xbox One X را در میان تعدادی از بازی‌های خود تایید می‌کنیم."

در صورت انتشار به‌روزرسان Fallout 4 برای Xbox One X، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

منبع متن: pardisgame