علی رغم پیروزی احتمالی کنسول اکس باکس وان اکس در بازار ایالات متحده امریکا اما در سطح جهان باز هم پلی استیشن ۴ پیشتاز خواهد بود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! آنالیزور ودبوش سکوریتیز یعنی مایکل پکتر از طریق اکانت توئیتر خود( هنگامی که از او درباره ۳ محصول […]

مایکل پکتر می‌گوید که اکس‌باکس وان‌اکس بیشترین فروش در جمعه سیاه را در امریکا خواهد داشت

علی رغم پیروزی احتمالی کنسول اکس باکس وان اکس در بازار ایالات متحده امریکا اما در سطح جهان باز هم پلی استیشن ۴ پیشتاز خواهد بود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

آنالیزور ودبوش سکوریتیز یعنی مایکل پکتر از طریق اکانت توئیتر خود( هنگامی که از او درباره ۳ محصول برتر در جمعه سیاه پرسیده شد) پیش بینی کرده است که کنسول اکس باکس وان اکس شرکت مایکروسافت در بازار خانگی پیروزی خواهد داشت اما در سطح جهانی باز هم این پلی استیشن ۴ خواهد بود که پیروز میدان می شود.

در حالی که مایکروسافت کنسول اکس باکس وان اس را با قیمتی حدود ۱۰ دلار کمتر از پلی استیشن ۴ اسلیم که قیمتی بالغ بر ۱۹۹ دلار آمریکا دارد در بازار عرضه می کند، پکتر باور دارد که دلایل بیشتری بین خریداران کنسول پلی استیشن ۴ برای ارجحیت دادن این محصول به رقیب خود یعنی اکس باکس وان اکس وجود دارد. یکی از دلایل آن را می توان تعداد بیشتری کنسول های فروخته شده از پلی استیشن ۴ دانست که جامعه گیمی بزرگ تری را ایجاد کرده است و به همین دلیل تعداد کسانی که شما را به خرید کنسول پلی استیشن ۴ ترغیب می کنند قطعا بیشتر خواهد بود.

«خریداران جدید توسط دوستان خود تحریک می شوند و چیزی که آن ها پیشنهاد بدهند را خریداری می کنند و می دانیم که کنسول پلی استیشن ۴ جامعه گیمی بزرگ تری دارد برای همین پیشنهاد هایی که برای این کنسول می شود بیشتر خواهد بود.»

درحالی که مسئله بازار جهانی کاملاً قضیه جدایی است، آقای پکتر معتقد است که بازار ایالات متحده بیشتر به سمت کنسول جدید و میان نسلی مایکروسافت یعنی اکس باکس وان اکس گرایش خواهند داشت. او حاضر نشد که اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارد اما به نظر می رسد که فروش کنسول ۴K مایکروسافت در طی آخر هفته و جمعه سیاه بیشتر خواهد بود

منبع متن: gamefa