همانطور که احتمالاً مطع هستید، شرکت آتاری (Atari) تصمیم دارد تا در سه ماهه دوم سال آینده میلادی، یعنی بهار ۲۰۱۸، کنسول خانگی جدیدی را به بازار عرضه کند. این کنسول که با عنوان آتاری باکس (AtariBox) شناخته می‌شود، در ماه ژوئن ۲۰۱۷ معرفی شد و شاهد انتشار چندین تصویر از آن بودیم. اگر موفق […]

آتاری نخستین تصویر از کنترل‌های کنسول آتاری باکس را منتشر کرد

همانطور که احتمالاً مطع هستید، شرکت آتاری (Atari) تصمیم دارد تا در سه ماهه دوم سال آینده میلادی، یعنی بهار ۲۰۱۸، کنسول خانگی جدیدی را به بازار عرضه کند. این کنسول که با عنوان آتاری باکس (AtariBox) شناخته می‌شود، در ماه ژوئن ۲۰۱۷ معرفی شد و شاهد انتشار چندین تصویر از آن بودیم. اگر موفق به دیدن این تصاویر نشده‌اید از زیر می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید.

با این وجود، شرکت آتاری برنامه‌ریزی کرده بود تا پایان سال جاری میلادی اطلاعات کاملی از این کنسول منتشر کند اما هیجان بیش از اندازه‌ آن‌ها کمی برنامه‌ریزی‌های این شرکت را تغییر داده است. این شرکت از طریق صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک (Facebook)، نخستین تصاویر از کنترلرهای این کنسول را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

همانطور که در تصاویر مشخص است، کنترلر آتاری باکس یک اهرم و یک دکمه دارد. بنابراین این پرسش در ذهن علاقه‌مندان این شرکت شکل گرفته که آیا این سخت‌افزار تنها برای تجربه بازی‌های کلاسیک آتاری عرضه می‌گردد یا برای تجربه بازی‌های جدید نیز مناسب است؟ متاسفانه آتاری هیچ صحبتی در این رابطه نکرده است و باید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، کمی بیشتر صبر کنیم.

بنابر اطلاعات پیشتر منتشر شده، آتاری باکس از چهار پورت USB، چراغ های LED، پورت مورد نیاز HDMI و حافظه جانبی یعنی SD پشتیبانی می‌کند و قرار است در دو نوع قرمز و چوبی-مشکلی عرضه شود. همچنین گفته شده که این کنسول از پردازنده سفارشی AMD و کارت گرافیک Radeon بهره‌مند خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود قیمت آن بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار باشد.

منبع متن: gamefa