تماشا کنید: تریلر جدید فیلم The Witcher که توسط طرفداران در حال ساخت است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSO Gaming، تریلری جدید از فیلم The Witcher منتشر شده‌ است، فیلمی که توسط برخی از طرفداران متعصب بازی در حال توسعه است. این فیلم 55 دقیقه‌ای "Half a Century of Poetry Later" نام دارد. زبان تریلر لهستانی است و احتمالا زبان فیلم هم به همین صورت خواهد بود پس باید از زیرنویس فارسی استفاده کنید.

اگر این مسئله که موهای گرالت در این فیلم سفید نیست و یک سری ناهماهنگی‌های صوتی وجود دارد را در نظر نگیریم، به طور کلی به عنوان یک فیلم غیرسمی می‌توان گفت کیفیت خوبی دارد. مثلا لباس ها خوب کار شده‌اند و افکت‌های جالبی هم در فیلم به کار گرفته شده و صحنه‌ها مشابه بازی وفادار به آن هستند. 

این فیلم دقیقا حس بازی The Witcher  را می‌دهد؛ خیلی راحت می‌توانید متوجه شباهت بین فیلم و بازی شوید و مشخص است که بودجه‌ی به کار رفته شده در این فیلم خیلی بیشتر از بودجه‌ای است که در فیلم های غیرحرفه‌ای ساخت طرفداران استفاده می‌شود. البته اگر بازیگری و آمیختن صدا در فیلم بهتر بود عالی می‌شد اما نمیتوان به آن خرده‌ای گرفت چون به هر حال یک پروژه طرفداری است.

این فیلم قرار بود که ماه بعد اکران شود اما سازندگان آن تصمیم گرفتند که تا ژوئن سال 2018 صبر کنند، پس ممکن است شاهد افکت‌های تصویری بهتری هم باشیم. در انتها شما می‌توانید تریلر این فیلم را تماشا کنید:

 

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame