به نظر می رسد فومیتو اوئدا و همکارانش در استودیو‌های GenDesign و Team Ico که سابقه خلق شاهکار‌هایی هم‌چون Shadow of the Colossus ،ICO و البته The Last Guardian را در کارنامه خود دارند به دنبال ساخت پروژه ای جدیدی بوده و از افراد مستعد برای کار بر روی این پروژه دعوت به همکاری می کنند. روند انتشار […]

کارگردان عنوان The Last Guardian بر روی پروژه جدیدی کار می کند

به نظر می رسد فومیتو اوئدا و همکارانش در استودیو‌های GenDesign و Team Ico که سابقه خلق شاهکار‌هایی هم‌چون Shadow of the Colossus ،ICO و البته The Last Guardian را در کارنامه خود دارند به دنبال ساخت پروژه ای جدیدی بوده و از افراد مستعد برای کار بر روی این پروژه دعوت به همکاری می کنند.

روند انتشار عنوان The Last Guardian نزدیک به یک دهه به طول انجامید. این بازی در سال ۲۰۰۷ معرفی و قرار بود در سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شود اما عوامل مختلفی نظیر اختلافات میان فومیتو اوئدا و شرکت سونی که منجر به جدایی موقت وی از شرکت سونی شد، دست به دست هم داده اند تا در نهایت این عنوان با نزدیک به ده سال تاخیر و در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شود.

حال به نظر می رسد مشکلات مربوط به عنوان The Last Guardian نه تنها آقای فومیتو اوئدا را نا‌ امید نکرده بلکه وی به همراه تیم سازنده این عنوان در استودیو‌های GenDesign و Team Ico، قصد دارند عنوان جدیدی را ساخته و به همین سبب آن‌ها مشغول به استخدام افراد مستعد برای کار بر روی این پروژه هستند. هنوز معلوم نیست که پروژه جدید چه بوده و برای انتشار آن با کدام شرکت همکاری خواهند کرد. آقای اوئدا در گذشته در ارتباط با این موضوع صحبت کرده بود که تمایل دارد بار دیگر یک عنوان جهان باز به سبک Shadow of the Colossus ساخته و حتی به این نکته نیز اشاره کرد که امیدوار است با توجه به عملکرد وی و امکاناتی که در اختیار دارد، این عنوان را هرچه زودتر منتشر سازد. اگرچه هنوز زود است که در این باره قضاوت کنیم اما به نظر می رسد پروژه جدید آقای اوئدا نیز چنین ماهیتی داشته باشد.

استودیوی GenDESIGN نیز در شبکه اجتماعی توییتر آگهی استخدامی را منتشر کرده و از افراد مستعد و با سابقه برای همکاری در این پروژه دعوت به عمل می آورد:

GenDESIGN در جهت ساخت پروژه جدید خود وب سایت اختصاصی جدیدی را برای استخدام افراد ایجاد کرده است و منتظر مشارکت سازندگان بازی های ویدیویی در این پروژه هستیم.

همان طور که می دانید نسخه بازسازی شده عنوان Shadow of the Colossus سال آینده منتشر می شود و بعید است که همان پروژه جدید آقای اوئدا باشد زیرا ایشان در توسعه این عنوان جز مشاوره در برخی از مراحل ساخت بازی نقشی بر عهده ندارند، در هر صورت برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر باید منتظر بمانیم.

منبع متن: gamefa