به‌تازگی شبکه استیم یک رکورد جدید را برای خود ثبت کرده است. در روز گذشته تعداد کاربرانی که بصورت همزمان در استیم وضعیت آنلاین داشته‌اند به آمار رویایی بیش از ۱۷ میلیون رسیده بود! پیش از این بیشترین کاربران همزمان آنلاین در شبکه استیم با آمار ۱۵ میلیون کاربر اعلام شده بود که مربوط به […]

رکورد کاربران آنلاین شبکه استیم بار دیگر جابجا شد!

به‌تازگی شبکه استیم یک رکورد جدید را برای خود ثبت کرده است. در روز گذشته تعداد کاربرانی که بصورت همزمان در استیم وضعیت آنلاین داشته‌اند به آمار رویایی بیش از ۱۷ میلیون رسیده بود!

پیش از این بیشترین کاربران همزمان آنلاین در شبکه استیم با آمار ۱۵ میلیون کاربر اعلام شده بود که مربوط به ماه سپتامبر بوده است و حال تعداد کاربران آنلاین این شبکه نزدیک به آمار بسیار خوب ۱۸ میلیون نزدیک شده است. در حال حاضر رکورد دقیق در استیم برابر است با ۱۷,۶۸۶,۸۸۶ کاربر!

با توجه به نمودار منتشر شده در شبکه استیم، بازی بسیار محبوب PlayersUnknown: Battlegrounds دارای بیشترین بازیکنان آنلاین بصورت همزمان بوده است، عنوان بی‌نظیر استودیوی Bluehole توانسته است به رکورد ۳ میلیون بازیباز همزمان دست پیدا کند. دومین عنوان از این حیث مربوط به بازی محبوب DOTA 2 می‌باشد که در نهایت نتوانسته است به رکورد یک میلیون بازیباز همزمان برسد البته لازم به ذکر است که بهترین رکورد بازی DOTA 2 در طول حیات خود برابر است با آمار ۱,۲۹۱,۳۲۸ کاربر بصورت همزمان.

رنبه سوم در این نمودار متعلق است به بازی پرطرفدار Counter-Strike: Global Offensive و به دنبال آن نام عناوینی همچون Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و Team Fortress 2 به چشم میخورد همچنین بازی Warframe در رتبه ششم و پس از آن بازی‌های موفقی مانند Rocket League و Grand Theft Auto V قرار دارد. در قسمت پایانی این آمار ( ۱۰تای برتر ) نیز دو عنوان ARK: Survival Evolved و Football Manager 2018 قرار گرفته است.

برای ما این کنجکاوی به وچود می‌آید که شبکه استیم چه زمانی در سال ۲۰۱۷ می‌تواند به رکورد ۱۸ میلیون بازیباز همزمان برسد! با توجه به تمامی پیشنهادهای ویژه‌ای که در ماه دسامبر سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، رسیدن به این رکورد جدید به هیچ وجه دور از تصور نیست. ما به این موضوع اطمینان داریم که بازی موفق PlayersUnknown: Battlegrounds تا ماه دسامبر از آمار ۳ میلیون بازیباز همزمان عبور خواهد کرد و پس از آن شاهد عرضه کامل بازی توسط استودیوی Bluehole خواهیم بود.

 

منبع متن: gamefa