به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSO Gaming، یکی از کارهایی که هم می‌تواند از روی تفریح و هم از روی ایجاد سابقه کار توسط هنرمندان محیط‌های سه‌بعدی انجام شود، شبیه‌سازی بازی‌ها و یا بخش‌هایی از یک بازی در یک موتورگرافیکی است. اخیرا نیز چند طراح برخی از محیط‌های عناوینی نظیر Star Citizen و Silent Hill 2 را در محیط Unreal Engine 4 شبیه‌سازی کرده‌اند که نتیجه کار واقعا عالی در آمده است.

به طور دقیق، هنرمند محیط‌های سه بعدی، "الکسیس گاتمنیس" تصاویری از بازسازی Star Citizen را با Unreal Engine 4 منتشر کرده‌ است. فرناندو آویلا و استودیوی Blackcatgame هم بازسازی‌های خود را از بازی‌های Silent Hill 2 و Spyro: The Dragon را با Unreal Engine 4 به نمایش گذاشته‌اند. 

به طور دقیق‌تر، در Star Citizen با Unreal Engine 4، الکسیس از بیش از 100 برچسب و لایه گرافیکی استفاده کرده‌ است و بیشتر این مدل‌ها ساختاری قابل انعطاف و برخی دیگر هم بافت‌های جدید و خاصی دارند. الکسیس همچنین از چند تکنیک بافتی مانند AO برای پوشش دادن تنوع جنسی لایه‌ها استفاده کرده است. در قسمت پایین می‌توانید چند تصویر از کارهای او را ببینید:

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

Star-Citizen-Unreal-Engine-4

"فرناندو مارتیس" هم صحنه‌‌ای از بازی Silent Hill 2 را با Unreal Engine 4 بازسازی کرده‌ است. صحنه‌ی ملاقات ماریا در زندان. او گفت که این پروژه هیچگاه در دسترس عموم قرار نخواهد‌ گرفت. بنابراین امکان بازی کردن این دمو وجود ندارد اما حداقل می‌توانید تصور کنید که Silent Hill 2 در ظاهری مدرن و جدید چه شکلی خواهد بود:

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

Blackcatgame Studios هم در حال طراحی یک پروژه است که از Spyro: The Dragon الهام گرفته و می‌تواند جانشین Spyro نامیده شود، چون شباهت زیادی به هم دارند. مثلا همان مکانیک‌های گیم پلی و کنترل، و همان تصویر پردازی‌های خاصِ Spyro را در این پروژه هم می‌توانیم ببینیم. این تیم ویدئوی جدیدی برای نشان دادن آخرین کارش منتشر کرده‌ است که می‌توانید در قسمت پایین آن را تماشا کنید:  

دانلود با کیفیت HD  - دانلود با کیفیت SD

در انتها دیدگاه شما در مورد این سه پروژه چیست؟ از نظر شما کدام‌یک کیفیت بهتری داشتند؟

منبع متن: pardisgame