درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی بازی Guacamelee! Super Turbo Championship Edition در خدمت شما هستیم.

بازی !Guacamelee عنوانی در سبک اکشن پلتفرمینگ و نیمه Metroidvania است که توسط استودیوی DrinkBox توسعه یافته و در نهم آپریل 2013 برای پلی استیشن 3 و ویتا و در هشتم آگوست 2013 برای PC عرضه شد. داستان بازی به شدت از فرهنگ و فولکلور مکزیکی الهام گرفته شده و روایتگر داستان یک کشاورز جوان با نام Juan Aguacate را روایت می‌کند که در تلاش برای نجات روستایش از حمله‌ی Carlos Calaca، کشته می‌شد. ولی با بدست آوردن یک ماسک مخصوص، به یک Luchador (کشتی گیر مکزیکی) قدرتمند تبدیل و به دنیای زنده‌ها برمی‌گشت تا Calaca را از تلفیق کردن دنیا‌های زنده‌ها و مردگان بازدارد.
این بازی پس از عرضه به یک موفقیت بسیار بزرگ برای استودیوی DrinkBox تبدیل شد و توانست علاوه بر جلب نظر منتقدان و دریافت نمرات بالا (9.1 از IGN و 9 از GameSpot) به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کند. در دوم جولای سال 2014 نیز نسخه‌ای ارتقا یافته از این بازی با نام Guacamelee! Super Turbo Championship Edition برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، Xbox 360، کامپیوترهای شخصی، Xbox One و Wii U عرضه شد که نسبت به نسخه‌ی اصلی شامل قابلیت بازی Co-Op چهار نفره، دشمنان جدید، دو منطقه جدید و همچنین یک باس دیگر می‌شد. همچنین به تازگی نسخه‌ی دوم این سری در رویداد PlayStation Experience 2017 رونمایی شد که قرار است در سال 2018 برای کنسول PlayStation 4 عرضه گردد.

Guacamelee! Original Soundtrack + Guacamelee! Super Turbo Bonus Track Edition

ناشر: DrinkBox Studios

سال انتشار: 2014 - 2013

تعداد قطعات موسیقی: 2 + 34 قطعه

کیفیت: 320 کیلوبیت بر ثانیه - MP3 320

آهنگسازان: Rom Di Prisco, Peter Chapman

دانلود موسیقی متن (حجم فایل: 224.89 مگابایت)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم [NEW!]

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Main Menu [موسیقی پیشنهادی]

Boss Theme

Forest del Chivo

Caverna del Pollo [موسیقی پیشنهادی]

Tule Tree [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame