لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان Destiny 2، در توئیتر به ارائه‌ی اطلاعاتی از به‌روزرسان ماه دسامبر این عنوان پرداخته است. به‌روزرسان جدید Destiny 2 تغییراتی را در سیستم خرید و چگونگی خرید ابزار و موارد مختلف در بر خواهد داشت و همچنین قرار است سیستم پاداش تازه‌ای را برای سلاح‌ها و زره‌های بسیار بازی با […]

کارگردان Destiny 2 از به‌روزرسان جدید و ویژگی‌هایش می‌گوید

لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان Destiny 2، در توئیتر به ارائه‌ی اطلاعاتی از به‌روزرسان ماه دسامبر این عنوان پرداخته است.

به‌روزرسان جدید Destiny 2 تغییراتی را در سیستم خرید و چگونگی خرید ابزار و موارد مختلف در بر خواهد داشت و همچنین قرار است سیستم پاداش تازه‌ای را برای سلاح‌ها و زره‌های بسیار بازی با خود به ارمغان بیاورد. علاوه بر این‌ها، بهبودهایی در گیم‌پلی کلی این عنوان توسط این به‌روزرسان ایجاد خواهد شد تا تجربه‌ای کامل‌تر و روان‌تر نسبت به قبل را شاهد باشیم.

لوک اسمیت به این موضوع نیز اشاره نموده که به همراه مارک نوزورثی (Mark Noseworthy)، به سوالات طرفداران پاسخ می‌دهند و به بازخوردهای بازیکنان از زمان عرضه‌ی Destiny 2 می‌پردازند. شما می‌توانید انتظار جزئیات دقیق‌تری را از این به‌روزرسان و بهینه‌ساز جدید در هفته‌ی آینده داشته باشید.

Destiny 2 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. این عنوان که با رضایت کامل اکتیویژن مواجه شده است، در ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر گسترش دهنده‌ای به نام Curse of Osiris دریافت خواهد کرد که جزئیات بیشترش را از اینجا مشاهده می‌کنید. اگر هنوز موفق به تجربه‌ی Destiny 2 نشده‌اید، می‌توانید به مناسب Black Friday، آن را با قیمت کمتری از فروشگاه‌های پلی‌استیشن و مایکروسافت خریداری کنید.

منبع متن: gamefa