بازی Cuphead در نقش یک بازی بی سروصدا اما موفق ظاهر شده است و در فروشگاه استیم نیز توانسته به آمار فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. بازی Cuphead، عنوانی کلاسیک در سبک فرار و تیراندازی می‌باشد که توسط استودیوی بازیسازی MDHR عرضه شده است. در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی استیم مشخص شده است […]

فروش یک میلیون نسخه از بازی Cuphead در شبکه استیم

بازی Cuphead در نقش یک بازی بی سروصدا اما موفق ظاهر شده است و در فروشگاه استیم نیز توانسته به آمار فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

بازی Cuphead، عنوانی کلاسیک در سبک فرار و تیراندازی می‌باشد که توسط استودیوی بازیسازی MDHR عرضه شده است. در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی استیم مشخص شده است که این بازی سرگرم کننده توانسته از زمان عرضه خود به آمار فروش یک میلیون نسخه در شبکه استیم دست پیدا کند. حال آمار کلی فروش بازی نیز در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است البته لازم به ذکر است که استودیوی MDHR در ماه اکتبر طی خبری اعلام کرده بود که فروش بازی به بیش از یک میلیون رسیده بود.

در قسمت زیر تصویر منتشر شده از وضعیت آماری بازی Cuphead را در فروشگاه استیم می‌توانید مشاهده کنید:

متاسفانه استودیوی سازنده آمار فروش بازی را در پلتفرم‌های مختلف تفکیک نکرده است. فرضیه ما براین است که فروش بازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی اندکی بهتر از فروش آن در کنسول ایکس‌باکس وان بوده است، اگر به ماه اکتبر توجه کنیم، در آن ماه فروش نسخه رایانه‌های شخصی بازی Cuphead چیزی در حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار نسخه بوده و ۶۰ درصد فروش کل بازی را شامل می‌شد.

بازی Cuphead عنوانی دوبعدی می‌باشد که بر روی مبارزه با باس‌های مختلف تمرکز دارد. در این بازی شما در نقش دو شخصیت Cuphead و یا Mugman ( در حالت تک نفره و یا co-op ) قرار خواهید گرفت. شما در دنیای عجیب بازی سفر خواهید کرد، سلاح‌های مختلف بدست می‌آورید، حرکات بسیار قدرتمند یاد می‌گیرید و رمز و رازهای مخفیانه را در حالی که در تلاشید تا بدهی‌های خود را با شیاطین صاف کنید، فاش خواهید کرد.

بازی Cuphead از محدود عناوینی می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ به فروش بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کرده است. این بازی جالب در آمار فروشگاه استیم توانسته بالای عناوینی همچون: Divinity: Original Sin 2 ،Black Desert Online و Ghost Recon: Wildlands قرار بگیرد.

منبع متن: gamefa