نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Yooka-Laylee پس از یک سال انتظار بالاخره در ماه آینده به انتشار می‌رسد تا این بار طرفداران نینتندو را خوشحال سازد. سازنده‌ی Yooka-Laylee یعنی پلی‌تونیک (Playtonic)، اعلام نموده که این عنوان پلتفرمر سه‌بعدی سرانجام در ۱۴ دسامبر مصادف با ۲۳ آذر به‌صورت دیجیتالی برروی نینتندو سوئیچ منتشر می‌گردد. پیش‌خرید این نسخه نیز […]

Yooka-Laylee در ماه آینده به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Yooka-Laylee پس از یک سال انتظار بالاخره در ماه آینده به انتشار می‌رسد تا این بار طرفداران نینتندو را خوشحال سازد.

سازنده‌ی Yooka-Laylee یعنی پلی‌تونیک (Playtonic)، اعلام نموده که این عنوان پلتفرمر سه‌بعدی سرانجام در ۱۴ دسامبر مصادف با ۲۳ آذر به‌صورت دیجیتالی برروی نینتندو سوئیچ منتشر می‌گردد. پیش‌خرید این نسخه نیز از ۷ دسامبر مصادف با ۱۶ آذر در فروشگاه رسمی نینتندو آغاز می‌شود.

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Yooka-Laylee شامل تمامی به‌روزرسانی‌های گذشته‌ی بازی می‌شود و همچنین از یک سیستم اچیومنت سفارشی مانند پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و تجربه‌ی هر هشت بازی چندنفره با یک جوی-کان بهره می‌برد. طبیعتاً مهم‌تر از همه این است که با سوئیچ می‌توانید Yooka-Laylee را هر کجا و هر وقت که می‌خواهید، بازی کنید و از آن لذت ببرید!

Yooka-Laylee هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد و همان‌طور که مشخص شد، ماه آتی نیز راهی نینتندو سوئیچ می‌شود. در نهایت می‌توانید تصویری تبلیغاتی از نسخه‌ی سوئیچ این بازی را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa