چند ماه قبل، اعلام شد که سازندگان Let It Die و World of Tanks یعنی Grasshopper Manufacture و Wargaming برای برگزاری کراس‌اوری در Let It Die به توافق رسیده‌اند، اما جزئیات بیشتری مشخص نشد تا اینکه حال به اطلاعاتی در این مورد دست یافته‌ایم. در وهله‌ی اول، ده Premium Skill Decal جدید در Let It Die […]

جزئیات کراس‌اُور Let It Die و World of Tanks مشخص شد

چند ماه قبل، اعلام شد که سازندگان Let It Die و World of Tanks یعنی Grasshopper Manufacture و Wargaming برای برگزاری کراس‌اوری در Let It Die به توافق رسیده‌اند، اما جزئیات بیشتری مشخص نشد تا اینکه حال به اطلاعاتی در این مورد دست یافته‌ایم.

در وهله‌ی اول، ده Premium Skill Decal جدید در Let It Die موجود خواهند بود، ولی جزئیات دقیقشان مشخص نیست. با این حال معلوم است که برخی از آن‌ها آمار و ارقامتان را افزایش می‌دهند و بعضی دیگر نوع مهماتتان را دچار تغییر می‌کنند.

علاوه بر این، بازیکنان قادر به دریافت یک زره ویژه خواهند بود که براساس تانک T-34/76 از World of Tanks ساخته شده و در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. افزون بر تمام این‌ها، محتویات کوچکی نظیر ابزار و تجهیزات و آیتم‌های تزئینی جدید هم در دسترس قرار خواهند گرفت.

خوشبختانه زمان زیادی به آغاز کراس‌اور Let It Die و World of Tanks باقی نمانده و تنها دو روز دیگر یعنی ۳۰ نوامبر (۹ آذر)، شاهد این کراس‌اور در عنوان Let It Die خواهیم بود. البته طبیعتاً برای مدت محدودی می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و این کراس‌اور در ۱۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ (۲۱ دی) به پایان می‌رسد.

Let It Die در دسامبر سال گذشته به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. نهایتاً تصاویری را از کراس‌اور این بازی با World of Tanks مشاهده می‌کنید:

منبع متن: gamefa