بر هیچکس پوشیده نیست که نینتندو سوئیچ پلتفرمی عالی برای بازیسازان مستقل است و تاکنون استودیوهای مستقل متعددی از فروش بالای عناوینشان روی این کنسول خبر دادهاند. Wonder Boy: The Dragon’s Trap که توسط LizardCube ساخته و توسط DotEmu عرضه شده نیز جزو آنهاست. طبق گفتهی مدیر عامل DotEmu یعنی Cyrille Imbert در گفت و گو […]
بر هیچکس پوشیده نیست که نینتندو سوئیچ پلتفرمی عالی برای بازیسازان مستقل است و تاکنون استودیوهای مستقل متعددی از فروش بالای عناوینشان روی این کنسول خبر دادهاند. Wonder Boy: The Dragon’s Trap که توسط LizardCube ساخته و توسط DotEmu عرضه شده نیز جزو آنهاست.
طبق گفتهی مدیر عامل DotEmu یعنی Cyrille Imbert در گفت و گو با کانال یوتیوب Game Two، عنوان Wonder Boy: The Dragon’s Trap تا به حال ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه برروی نینتندو سوئیچ به فروش رسانده که بالاتر از دیگر پلتفرمهای این بازی است. وی همچنین در این مورد گفته است:
من هر روز با کنسول سوئیچ خود بازی میکنم و نمیتوانم تصور کنم که بازیهای بعدیمان برروی این کنسول منتشر نشوند.
نسخهی نینتندو سوئیچ Wonder Boy: The Dragon’s Trap همزمان با سایر نسخههای کنسولی در ماه آوریل منتشر شده و پیشی گرفتن آن از این دو کنسول قدرتمند قابل تقدیر است. این عنوان هماکنون در دسترس رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوئیچ قرار دارد.
منبع متن: gamefa