چند هفته‌ای از عرضه اکس‌باکس وان اکس می‌گذرد و این کنسول با استقبال خوب طرفداران مواجه شده است. به نظر می‌رسد که قیمت ۵۰۰ دلاری آن نیز نتوانسته مانع این اتفاق شود و مایکروسافت نیز از این موضوع بسیار خوشحال است. اکس‌باکس وان، به گفته مایکروسافت، قدرتمند‌ترین کنسول تاریخ است و به نظر می‌رسد که […]

مایکروسافت: اکس‌باکس وان اکس با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است

چند هفته‌ای از عرضه اکس‌باکس وان اکس می‌گذرد و این کنسول با استقبال خوب طرفداران مواجه شده است. به نظر می‌رسد که قیمت ۵۰۰ دلاری آن نیز نتوانسته مانع این اتفاق شود و مایکروسافت نیز از این موضوع بسیار خوشحال است.

اکس‌باکس وان، به گفته مایکروسافت، قدرتمند‌ترین کنسول تاریخ است و به نظر می‌رسد که اعتماد آن‌ها به این کنسول ثمربخش بوده و به لطف طرفداران، این کنسول ۵۰۰ دلاری توانسته فروش مناسبی داشته باشد. مایکروسافت نیز از عملکرد این کنسول در بازار و استقبال طرفداران، بسیار خوشحال است.

در دیدار سالیانه سهام‌داران مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر‌عامل اجرایی این شرکت، اعلام کرد که اکس‌باکس وان اکس مورد استقبال فوق‌العاده بازار قرار گرفته است که این موضوع نسبت به قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول، بسیار چشم‌گیر است. مایکروسافت همچنین امیدوار است که وان اکس بتواند این روند موفق را حفظ کند.

اکس‌باکس وان اکس در تاریخ ۷ نوامبر عرضه شد و در طول این چند هفته عملکرد بسیار خوبی داشته. البته باید صبر کرد و دید که موفقیت این کنسول چه تاثیری بر عملکرد تجاری اکس باکس وان خواهد داشت. آیا وان اکس می‌تواند به اکس‌باکس وان کمک کند تا به موفقی‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ برسد؟ پاسخ این سوال را زمان مشخص خواهد کرد.

منبع متن: gamefa