رئیس شرکت Sony Interactive Entertainment یعنی آقای جان کودرا برای اولین بار در مقابل مردم حاضر شد و به صورت رسمی خود را به طرفداران و شرکای این شرکت معرفی کرد. در ادامه این خبر و جزئیات ان با گیمفا همراه باشید! امروز جشن سالانه Play Station Awards در هتل Grand Prince در شهر توکیو […]

رئیس جدید سونی، آقای جان کودرا خود را معرفی می‌کند

رئیس شرکت Sony Interactive Entertainment یعنی آقای جان کودرا برای اولین بار در مقابل مردم حاضر شد و به صورت رسمی خود را به طرفداران و شرکای این شرکت معرفی کرد. در ادامه این خبر و جزئیات ان با گیمفا همراه باشید!

امروز جشن سالانه Play Station Awards در هتل Grand Prince در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شد که این جشن به عنوان اولین حضور رسمی رئیس جدید این شرکت یعنی آقای جان (سویوشی) کودرا می باشد که در ماه اکتبر این عنوان را از آقای اندرو هوس، رئیس قبلی تحویل گرفته بود. آقای کودرا ضمن معرفی رسمی خودش اعلام کرد که زیاد به پوشیدن کت و شلوار رسمی عادت ندارد. او ابتدا درباره دوران کاری خود در شرکت سونی و سپس در شرکت Sony Computer Entertainment (که حالا با نام Sony Interactive Entertainment آن را می شناسیم) صحبت کرد، از جمله مسئولیت آخر خود در این شرکت که نظارت بر سیستم Play Station Network می شد.

آقای کودرا به مدت ۲۵ سال است که در شرکت سونی مشغول به کار است و در سال ۲۰۱۳ به عنوان رئیس شبکه پلی استیشن یا Sony Network Entertainment منصوب شده بود و تا کنون مسئولیت نظارت بر پروژه هایی نظیر فروشگاه پلی استیشن یا Play Station Store، سیستم های Play Station Now و Play Station Plus بوده است. این سرویس های خدماتی در سال های اخیر سود بسیار زیادی را نصیب سونی کرده و رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و این مسئله بی شک تاثیر بسیار زیادی در انتخاب شدن او به عنوان رئیس جدید شرکت سونی داشته است.

سال گذشته او به عنوان معاون بخش SIE انتخاب شد و مستقیم با آقای اندرو هوس رئیس قبلی سونی بر روی مدیریت بازی ها و سرویس ها و خدمات پلی استیشن نظارت می کرد. او در طی مراسم سخن رانی خود از طرفداران برای حمایت هایشان از پلتفرم پلی استیشن تشکر کرد و گفت که امیدوار است سونی بتواند پلتفرم هر چه بهتری برای طرفداران بی شمار این شرکت فراهم کند.

منبع متن: gamefa