شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که در حال همکاری با مارول (Marvel) جهت عرضه بازی‌های ویدئویی جدیدی با محوریت کامیک‌بوک‌ها و ابرقهرمانان این استودیو است. اینک صحبت‌های جدیدی در این زمینه مطرح شده است که با توجه به آن‌ها دید خوبی از میزان هیجان این شرکت جهت همکاری […]

اسکوئر انیکس منابع «قابل‌توجهی» را برای پروژه Avengers تدارک دیده است

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که در حال همکاری با مارول (Marvel) جهت عرضه بازی‌های ویدئویی جدیدی با محوریت کامیک‌بوک‌ها و ابرقهرمانان این استودیو است. اینک صحبت‌های جدیدی در این زمینه مطرح شده است که با توجه به آن‌ها دید خوبی از میزان هیجان این شرکت جهت همکاری با یکی از بزرگترین متولیان سرگرمی، بدست آورده‌ایم.

گرچه هنوز جزئیات بسیار کمی از پروژه Avengers منتشر شده است اما می‌دانیم که این پروژه توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) با پشتیبانی استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal) توسعه می‌یابد و قرار است داستان جدیدی از جهان خلق شده توسط مارول را روایت کند که برای چند سال طرفداران را از لذت سیراب کند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پروژه Avengers اسکوئر انیکس در قالب یک سرویس عرضه گردد گرچه این شرکت اظهار داشته که هنوز در حال تصمیم‌گیری در این باره است.

یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، مدیرعامل شرکت اسکوئر انیکس، به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gameindusry داشته و در جریان آن جزئیات جالبی از توسعه این پروژه منتشر کرده که بسیار چشم‌گیر است. وی در این خصوص اظهار داشت:

من واقعاً نمی‌توانم رقم مشخصی در این باره اعلام کنم اما می‌توانم بگوئم که ما منابع قابل توجهی به آن‌ها (سازندگان پروژه Avengers) اختصاص داده‌ایم و حتی از استودیوهای غربی نیز کمک گرفته‌ایم. من اعتقاد دارم که سطح این بازی که در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و تا آنجایی که من آن را دیده‌ایم، واقعاً شگفت‌انگیز است و شما به زودی خبرهای بیشتری درباره آن خواهید شنید.

احتمالاً سال آینده شاهد عرضه این بازی باشیم چراکه یحتمل آن‌ها تصمیم دارند تا این پروژه را بین تاریخ اکران دو فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» و Avengers 4 «انتقامجویان ۴» و در بازه زمانی یک ساله بین ماه می ۲۰۱۸ الی می ۲۰۱۹ میلادی منتشر سازند.

منبع متن: gamefa