کنسول Xbox One X چند هفته قبل منتشر شد و شواهد نشان می‌دهد که این کنسول شروع بسیار خوبی از لحاظ تجاری داشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Informer، اخیرا اقای "ساتیا نادلا" مدیرعامل شرکت Microsoft طی نشست سالانه مالی خود با سهام‌داران، از برندِ جدید One X و شروع موفق آن صحبت کرده است.

آقای نادلا در ابتدا به طور قاطعانه اعلام کرد که آن‌ها توجه ویژه‌ای به بازارِ بازی‌ها دارند و در آینده نیز به طور گسترده این بخش را حمایت خواهند کرد:

"ما بشدت در حال دنبال کردن فرصت‌های میلیارد دلاری بازار بازی‌های ویدئویی هستیم تا بخوبی و در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنیم. این به معنی گسترش دید و رویکرد ما به در مورد چگونگی پرداخت به موضوع بازی‌ها است؛ به طور دقیق‌تر مربوط به چگونگی ساخت و توزیع بازی‌ها، نحوه تجربه بازی‌ها و شیوه نمایش آن‌ها تا با بررسی این موارد بهترین راهبرد را در پیش بگیریم"

در ادامه بحث به سمت پلتفرم یکپارچه Windows 10 بر روی Xbox One ، PC و موبایل رفت. آقای نادلا در این رابطه گفت که "بیش از 53 میلیون کاربر "فعال" از این طریق به یکدیگر متصل شده‌اند. افرادی که برنامه Xbox را بر روی وسیله خود نصب کرده‌اند و به طور مداوم از آن استفاده می‌کنند"

در انتها آقای نادلا اعلام کرد که طی هفته منتهی به جمعه سیاه، "باعث افتخار است که Xbox One X به عنوان پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین کنسول تاریخ، بازخوردهایی باورنکردنی را دریافت کرده است"

لازم بذکر است که طی جمعه سیاه اخیر، هر سه شرکت Sony ، Nintendo و Microsoft عملکرد بسیار خوبی داشتند. شرکت Sony عملکردش در فروش PS4 را طی تاریخ خود بی‌سابقه دانست، Nintendo نیز از دید یک مرکز آماری موفق‌ترین کنسول در جمعه سیاه بوده و اکنون به نظر می‌رسد که فروش Xbox One X نیز بسیار عالی بوده است.

در انتها دیدگاه شما در رابطه با این خبر چیست؟

منبع متن: pardisgame