بدون شک از موفق‌ترین بازی‌هالی سال جاری عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds محسوب می‌گردد که رکوردهای زیادی را به خود اختصاص داده و با تحسین بازیکنان و منتقدان روبرو شده است. این بازی هم از نظر فروش و هم از نظر تعداد بازیکنان به موفقیت قابل توجهی دست یافته که در نوع خود بی‌نظیر است. نقشه […]

تاریخ انتشار جدیدترین ویدئو از گیم‌پلی نقشه جدید بازی PUGB اعلام شد

بدون شک از موفق‌ترین بازی‌هالی سال جاری عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds محسوب می‌گردد که رکوردهای زیادی را به خود اختصاص داده و با تحسین بازیکنان و منتقدان روبرو شده است. این بازی هم از نظر فروش و هم از نظر تعداد بازیکنان به موفقیت قابل توجهی دست یافته که در نوع خود بی‌نظیر است.

نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که حال و هوای بیابانی دارد، هفته آینده برای نخستین بار به صورت کامل رونمایی می‌گردد و نخستین ویدئو از گیم‌پلی آن در جریان رویداد The Game Awards 2017 که در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آذر ماه (۷ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌گردد، منتشر خواهد شد. جف کیلی (Geoff Keighley)، مجری این رویداد، با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر این خبر را اعلام کرد و ابراز داشت:

نخستین ویدئو از گیم‌پلی نقشه بیابانی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را که به صورت زنده در جریان مراسم The Game Awards در تاریخ پنج‌شنبه (۷ دسامبر) منتشر خواهد شد، را از دست ندهید!

ماه جولای سال جاری میلادی بود که استودیوی بازی‌سازی بلوهول (Bluehole) خبر از انتشار این نقشه جدید داد. در آن زمان مشخص شد که انتشار دو نقشه جدید برای این بازی در دست برنامه‌ریزی است که نخستین آن حال و هوای بیابانی خواهد داشت و دیگری جزیره‌ای در دریای آدریاتیک خواهد بود. در همان زمان، شاهد انتشار تصاویری از این نقشه بودیم که از این نشانی می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید.

شایان ذکر است که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یک عنوان سوم شخص تیراندازی در سبک Battle Royale است که رکورد بالاترین تعداد بازیکنان آنلاین سرویس استیم را به خود اختصاص داده و با توجه به این که در قالب سرویس دسترسی زودهنگام استیم در دسترس قرار گرفته، موفق به فروشی بالغ بر ۲۲ میلیون نسخه شده است.

همچنین، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds نامزد کسب عنوان بهترین بازی سال رویداد The Game Awards 2017 هم شده که به همین خاطر، نخستین ویدئو از گیم‌پلی نقشه جدید آن برای انتشار در این رویداد برنامه‌ریزی شده است. این بازی تا مدتی دیگر در قالب برنامه Xbox Game Preview بر روی کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین قرار است که نسخه موبایلی از این بازی با همکاری شرکت نتسنت (Tencent) برای کشور چین منتشر گردد که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa