روز جاری طی مراسم سالانه PlayStation Awards در توکیو، اسوشی موریتا (Atsushi Morita) به عنوان رئیس PlayStation در ژاپن، راجع به آینده PlayStation و این صنعت سخنرانی کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، موریتا از سازندگان بازی‌ها برای عناوین "شگفت‌انگیزشان" و بازیکنانی که "با قدرت به پشتیبانی" از برند PlayStation ادامه دادند تشکر کرد. او در ادامه راجع به تکامل صنعت سرگرمی گفت:

"سرگرمی‌ها طی این سال‌ها تکامل یافته‌اند: آغاز آن با دنیایی از نوشته‌ها بود سپس کارتون‌هایی با تصاویر داشتیم که با پیشرفت به انیمه و فیلم تبدیل شدند و حالا یک سرگرمی هستند. بازی‌ها با جذب بهترین یا بهترین نوع تمام سرگرمی‌ها در کنار پیشرفت تکنولوژی، به تکامل خود ادامه می‌دهند. امروزه آن‌ها پیشرفته‌ترین نوع سرگرمی به حساب می‌آیند.

آن‌ها سرگرمی مطلق ارائه می‌دهند و قدرت به لرزه در آوردن قلب ما را دارند. ما می‌خواهیم شگفتی بازی‌ها را به مردم بیشتری منتقل کنیم و آن‌ها را به عنوان چیزی که مردم را به یکدیگر ارتباط می‌دهد بسازیم؛ چیزی که مردم می‌توانند از آن لذت ببرند. ما علاقه‌مندیم تا بازی‌ها را به ابعاد بالاتری هم بفرستیم."

رئیس PlayStation در ژاپن وعده عناوین زیادی را می‌دهد که با روح شما بازی می‌کنند

موریتا افزود چنین هدفی بدون سازندگان و کسانی که در این صعنت کار می‌کنند، به‌دست نمی‌آید. او وعده خلق بازی‌هایی که برای بازیکنان لذت‌بخش خواهند بود و قلب‌شان را به لرزه در می‌آورد را داد:

"ما به کار خود ادامه می‌دهیم تا در در هر خانه، یک PlayStation باشد و عناوین زیادی را می‌سازیم که لذت مطلق را ارائه دهند و با روح شما بازی کنند. Shohei Ohtani و Nogizaka46 رقیب عناوین ما هستند. بیایید در کنار یکدیگر کار کنیم و بجنگیم. ما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت."

اگر ارتباط دو رقیبی که موریتا نام برد را با بازی‌ها متوجه نشدید، باید بگوییم که Shohei Ohtani یک بیسبالیست مشهور و Nogizaka46 یک گروه موسیقی معروف ژاپنی هستند. منظور او این است که بازی‌ها باید همان حس موسیقی و ورزش را به بازیکنان اهدا کنند.

با توجه به اینکه ژاپن به فصل تعطیلات نزدیک می‌شود و عناوین زیادی در سال آینده برای PS4 در دسترس قرار می‌گیرند، سخنرانی موریتا قطعا امیدوار کننده است. 

منبع متن: pardisgame