رئیس بخش آسیا و ژاپن پلی استیشن شرکت سونی یعنی آقای آتسوشی موریتا به طرفداران قول بازی های بهتر و سرگرم کننده تری برای کنسول پلی استیشن را داده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید! امروز در طی مراسمی که برای رویداد سالانه Play Station Awards در هتل Grand […]

رئیس پلی‌استیشن ژاپن قول بازی های فوق العاده بیشتری به جامعه گیمرها داد

رئیس بخش آسیا و ژاپن پلی استیشن شرکت سونی یعنی آقای آتسوشی موریتا به طرفداران قول بازی های بهتر و سرگرم کننده تری برای کنسول پلی استیشن را داده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با گیمفا همراه باشید!

امروز در طی مراسمی که برای رویداد سالانه Play Station Awards در هتل Grand Prince شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شد، رئیس بخش آسیا و ژاپن شرکت سونی یعنی آقای آتسوشی موریتا درباره آینده پلی استیشن و به طور کلی صنعت بازی های رایانه ای صحبت کرد.

آقای موریتا از بازیسازان خلاق برای بازی های شگفت انگیزشان و همچنین گیمر هایی که با تمام توان از کنسول پلی استیشن حمایت کرده اند تشکر کرد. او سپس خواست تا درباره پیشرفت و تکامل شرکت سونی در سال های اخیر صحبت بکند:

«شرکت سونی از ابتدای شکل گیری اش تا کنون پیشرفت زیادی کرده است؛ ما ابتدا بر روی کاغذ کار خود را شروع کردیم، سپس به سراغ کارتون ها و تصاویر رفتیم که منبع الهام بسیاری شدند و شکل ها و فیلم های بسیار را شکل دادند و آن ها نیز سپس به هنرهای تعاملی تبدیل شده اند. بازی های رایانه ای به همراه پیشرفت تکنولوژی همیشه در حال تلاش برای کسب کردن عصاره بهترین های عرصه ی سرگرمی هستند تا بهترین ها را به کاربران عرضه کنند. امروزه می توان این عرصه را تاثیرگزار ترین نوع سرگرمی دانست».

این بازی ها سرگرمی خالص هستند، این بازی ها توانایی این را دارند که قلب ما را به حرکت در بیاورند و ما میخواهیم که قدرت بازی های رایانه ای را به افراد بیشتری اثبات بکنیم و بازی ها را به عنوان وسیله ای که افراد بیشتری را به یکدیگر وصل می کنند به دنیا معرفی کنیم، چیزی که مردم می توانند حتی با گاه و بیگاه تجربه کردن آن نیز به هدفش دست یابند. ما دوست داریم که این مسئله را حتی به بعدی بالاتر نیز ببریم.

آقای موریتا در ادامه گفت که چنین هدفی بدون کمک توسعه دهنده ها به دست نخواهد آمد و کسانی که در این صنعت کار می کنند قول می دهند که بازی های بهتر و سرگرم کننده تری برای گیمرها بسازند.

«ما تا زمانی که هر خانه ای یک پلی استیشن نداشته باشد به تلاش خود ادامه خواهیم داد چرا که هدف و شعار ما پلی استیشن برای همه است، و ما نیز خود را متعهد می دانیم که عناوینی را بسازیم که سرگرمی خالص را برای طرفدارانمان به همراه داشته باشند و بتوانند با روح گیمر های ما ارتباط برقرار کنند. رقبای ما در این راه Shohei Ohtani و Nogikaza 46 هستند. بیاید دست به دست هم بدهیم تا این مبارزه پیروز شویم».

اگر منظور آقای موریتا را درک نمی کنید باید بگوییم که Shohei Ohtani یک ورزش محبوب شبیه به بیسبال است و Nogizaka 46 نیز یک گروه موسیقی معروف ژاپنی است بنابراین میتوان حرف های آقای موریتا را این گونه برداشت کرد که منظور او موسیقی و ورزش به صورت کلی هستند.

با توجه به اینکه به فصل تعطیلات در ژاپن نزدیک می شویم و بازی های بسیار خوبی نیز در چند وقت آینده برای پلی استیشن ۴ عرضه می شوند، حرف های آقای موریتا بسیار امیدوار کننده به نظر می رسند.

منبع متن: gamefa