بر اساس اطلاعات «استیم‌اسپای» که توسط انجمن «ResetEra» منتشر شده است، بازی Call of Duty: WW2 به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدئویی رایانه‌های شخصی در سرویس استیم در ماه نوامبر میلادی شناخته شد. گرچه اطلاعات دقیقی در این باره در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که عنوان تیراندازی و کشن اکتیویژن (Activision) برای رسیدن به […]

بازی Call of Duty: WW2، پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر استیم شد

بر اساس اطلاعات «استیم‌اسپای» که توسط انجمن «ResetEra» منتشر شده است، بازی Call of Duty: WW2 به عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدئویی رایانه‌های شخصی در سرویس استیم در ماه نوامبر میلادی شناخته شد. گرچه اطلاعات دقیقی در این باره در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که عنوان تیراندازی و کشن اکتیویژن (Activision) برای رسیدن به چنین جایگاه رقابتی سخت و تنگاتنگ با دیگر بازی‌های منتشر شده در سرویس محبوب استیم داشته است.

در جایگاه دوم بازی Football Manager Touch 2018 دیده می‌شود که عنوان Football Manager 2018 با فاصله‌ای نزدیک به آن در رتبه سوم این فهرست قرار گرفته است. فهرست ده بازی پرفروش ماه نوامبر سرویس استیم به شرح زیر است:

  1. Call of Duty: WW2 – منتشر شده توسط اکتیویژن
  2. Football Manager Touch 2018 – منتشر شده توسط سگا (SEGA)
  3. Football Manager 2018 – منتشر شده توسط سگا
  4. Nioh Complete Edition – منتشر شده توسط کوئی تکمو (KOEI TECMO GAMES CO., LTD.)
  5. Death Coming – منتشر شده توسط نکست استودیو (NEXT Studio)
  6. Mirror – منتشر شده توسط ساکوراگیم (SakuraGame)
  7. Space Pirates And Zombies 2 – منتشر شده توسط مین‌مکس گیمز (MinMax Games Ltd.)
  8. Hand of Fate 2 – منتشر شده توسط دفیانت دولوپمنت (Defiant Development)
  9. The Drone Racing League Simulator – منتشر شده توسط The Drone Racing League
  10. Fox Hime – منتشر شده توسط ساکورگیم

در این فهرست ۱۰ رتبه‌ای شاهد بازی‌هایی نظیر Nioh Complete Edition، Death Coming، Hand of Fate 2 و Fox Hime نیز هستیم؛ این در حالی است که بازی‌های پرهزینه‌ و AAA همانند LEGO Marvel Super Heroes 2 از رسیدن به این فهرست جا مانده‌اند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Call of Duty: WW2، اخیراً به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده است که تغییراتی در سلاح‌های آن به منظور افزایش میزان تعادل گیم‌پلی آن به وجود آورده است.

همچنین، استودیوی بازی‌سازی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، سازنده این بازی هم تائید کرده است که آن‌ها تعییرات زیادی در سلاح M1918 Browning Automatic Rifle یا BAR داده‌اند. گفتنی است که سلاح نامبرده به عقیده بیشتر طرفداران، یکی از بهترین سلاح‌های موجود در این بازی از نظر قدرت، سرعت و دقت است. علاوه بر این‌ها، به تازگی ویدئویی از Call of Duty: WW2 منتشر شده است که حاکی از افزوده شدن سلاح‌ها و حالت‌های جدیدی به این بازی است که از این نشانی می‌توانید این ویدئو و اطلاعات را مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: WW2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان را در پی داشته است. متاسفانه اکتیویژن هیچ تصمیمی مبنی بر انتشار این بازی برای کنسول محبوب و موفق نینتندو سوییچ ندارد.

منبع متن: gamefa