تعداد بازیکنان عنوان The Elder Scrolls Online به 10 میلیون نفر رسید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت Bethesda اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی The Elder Scrolls Online از 10 میلیون نفر گذشت. به مناسبت این اتفاق، شاهد رویدادها و پیشنهاد‌هایی در این عنوان آنلاین هستیم.

از امروز تا 15 آذر ماه بازیکنان قادر هستند در رویدادهای رقابتی عظیم شرکت کنند و همچنین بازیکنانی که بازی را خریداری نکرده‌اند قادر هستند بطور رایگان به تجربه‌ این عنوان بپردازند. همچنین رویداد‌ی در داخل بازی شروع خواهد شد که با شرکت در آن شانس دریافت جوایزی در دنیای واقعی نیز دارید.

The Elder Scrolls Online برای اولین بار تجربه‌ی سری The Elder Scrolls را بصورت آنلاین فراهم می‌سازد. بوسیله‌ی تکنولوژی Online Megaserver استودیوی ZeniMax، بازیکنان قادر هستند به یک جهان وصل شوند که این ویژگی The Elder Scrolls Online را تبدیل به یکی از اجتماعی‌ترین بازی‌ها کرده است.

شایان ذکر است که هیچ اشتراکی برای بازی کردن نیاز نیست و شما تنها با یک‌بار خریداری، قادر به انجام بازی هستید. تمامی نسخه‌های بازی هم‌اکنون شامل تخفیفی 50 درصدی می‌شوند.

در پایان،‌ طبق صحبت‌ ناشر این بازی، به تمامی اکانت‌های جدید 500 Crown رایگان هدیه داده خواهد شد که بوسیله‌ی آن قادر هستند از فروشگاه داخل بازی خرید کنند.

منبع متن: pardisgame