بازی PUGB سرانجام در آذر ماه برای Xbox One منتشر می‌شود. برندان گرین، خالق این عنوان، اخیرا طی مصاحبه‌ای گفت می‌توانید انتظار اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه را برروی Xbox One X داشت اما در مدل معمولی Xbox One که قدرت کمتری دارد، نرخ فریم احتمالا نصف خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، گرین طی مصاحبه‌ای در جدیدترین شماره از مجله GamesTM گفت:

"بازی قطعا با نرخ 60 فریم بر ثانیه برروی Xbox One X اجرا می‌شود اما در رابطه با مدل معمولی Xbox One مطمئن نیستیم. شاید مجبور باشیم آن را به 30 محدود کنیم اما آخرین باری که من دیدم، با نرخی بین 30 تا 40 در حال اجرا بود.

وی افزود سازندگان، بازی را پیش از عرضه "به‌طور مداوم بهبود" می‌بخشند و هدف آن‌ها دست‌یابی به نرخ 60 فریم بر ثانیه برروی هردو مدل Xbox One X و Xbox One است. یکی از دلایلی که PUGB به‌صورت دسترسی زودهنگام برای Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد، این بوده که فرصتی به سازندگان داده شود تا پیش از عرضه، محیطی برای آزمایش آن داشته باشند. گرین در نهایت گفت او "امید بزرگی" در اجرای PUGB با نرخ فریم 60 برروی هردو مدل این کنسول دارد.

گرین همچنین گفت نرخ فریم برای PUGB در مقایسه با عنوانی مثل Call of Duty که مبتنی بر سرعت و حرکات ناگهانی است، "اهمیت چندانی ندارد."

PUGB

در بخش دیگری از مصاحبه، گرین به‌طور کلی در رابطه با انتشار بازی برروی کنسول صحبت کرد. او گفت از بابت همکاری با Microsoft برای انتشار نسخه اولیه بازی خوشحال بوده زیرا "Xbox هم‌معنی و مترادف گیمینگ است." وی افزود فرصتی به‌وجود آمده تا "ارقامی باور نکردنی" را در کنسول هم ببینیم. موفقیت بزرگ Fortnite Battle Royale که شباهت زیادی به PUGB دارد، ظاهرا تضمین می‌کند که دارندگان کنسول‌ها هم تشنه تجربه سبک Battle Royale هستند.

همچنین از او پرسیده شد که آیا آن‌ها توانسته‌اند به کیفیت 4K دست یابند یا خیر. گرین در پاسخ گفت "جزئیات 4K فعلا در بازی وجود ندارند اما مدتی زمان می‌برد تا به آن‌ها برسیم ولی برنامه‌ای داریم."

هرچه باشد، اهمیتی ندارد که بازی را برروی چه پلتفرمی تجربه می‌کنید. گرین می‌گوید می‌خواهد مطمئن شود تجربه این عنوان برروی تمام دستگاه‌ها یکسان است. وی افزود "نباید خرید یک کنسول قوی‌تر، مزیتی علیه دارنده کنسول دیگر باشد."

در حالی که PUGB فعلا فقط برای PC و Xbox One تایید شده، Microsoft گفته این بازی یک "انحصاری کنسولی زمان عرضه" برای Xbox است که شاید به معنی انتشار نسخه PS4 هم باشد. PUGB در 12 دسامبر (سه‌شنبه 21 آذر) برای Xbox One عرضه می‌شود.

PUGB مورد تحسین بسیاری قرار گرفته و حتی با وجود اینکه هنوز نسخه نهایی آن در دسترس قرار نگرفته، نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال هم شده است. پردیس گیم هم طی بررسی نسخه دسترسی زودهنگام آن برروی PC گفت:

"در نهایت، باید پذیرفت که PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از جذاب‌ترین عناوین مولتی‌پلیر نسل فعلی‌ است که تا مدتی دیگر راه خود را سمت کنسول‌های خانگی نیز باز می‌کند. اگر در گذشته عناوین مشابه مثل H1Z1  را تجربه کرده‌اید، وقت کوچ‌کردن‌ است و اگر بطور کلی دنبال یک بازی آنلاین جذاب و با ارزش تکرار بالا هستید، این بازی می‌تواند انتخاب اول شما باشد."

در پایان لطفا دیدگاه خود را در رابطه با PUGB و این خبر به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame