بروز‌رسان جدید بازی DayZ امروز عرضه شد و در کنار آن شاهد انتشار اطلاعاتی در مورد زمان خروج بازی از حالت Early Access بودیم. به گزارش پردیس‌گیم، آقای "ایگن هارتون" تهیه کننده ارشد Bohemia Interactive با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که سرانجام طی سال آینده بازی DayZ از حالت Early Access خارج خواهد شد.

این قطعا یک رویداد مهم برای طرفداران پرشمار DayZ محسوب می‌شود، زیرا مدت‌زمان طولانی Early Access بودن این بازی باعث انتقادات فراوانی از Bohemia Interactive و حتی سیاست‌های Valve در پذیرش بازی‌های Early Access شده بود. همچنین Bohemia Interactive سرانجام پس از مدت‌ها از نسخه‌های کنسولی بازی صحبت کرد و به نظر می‌رسد که در گام اول باید شاهد عرضه بازی بر روی Xbox One باشیم. در بخشی از اطلاعیه آمده است:

"به محض اینکه حالت بتا بازی روی PC به شیوه‌ای که دوست داریم هدایت شود، ما متعهد هستیم که بازی را به دنیای Xbox بیاوریم، جایی که جامعه‌ای بسیار بزرگ از بازیکنان صبور (خیلی صبور!) در انتظار تجربه یک بازی آنلاین مبتنی بر بقای حرفه‌ای هستند. همه این چیزهایی که گفتم در سال آینده اتفاق خواهند افتاد. به طور خلاصه DayZ سال آینده از حالت Early Access خارج می‌شود و سپس ما به سمت ارائه بازی برای گیمرهای کنسولی خواهیم رفت"

در گذشته بازی DayZ بر روی PS4 و Xbox One تایید شده بود اما اکنون محوریت صحبت‌های اقای هارتون بر روی نسخه Xbox One بوده است. آیا این بدین معنی است که ما باید در سال 2018 تنها شاهد عرضه بازی بر روی Xbox One باشیم؟ دیدگاه شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame