عرضه‌ی سه نسخه‌ی فراموش‌نشدنی از Jak and Daxter، خاطرات شیرین زمان PS2 را به PS4 می‌آورد

تا چند روز دیگر کاربران PS4 می‌توانند بطور کامل به دنیای یکی از بهترین و محبوب‌ترین سری‌‌های استدیوی ناتی داگ در دوران PS2 سفر کنند.  به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز شرکت Sony Interactive Entertainment اعلام کرد که سه نسخه‌ی دیگر از سری محبوب Jak and Daxter هفته‌ی دیگر بصورت دیجیتالی در دسترس کاربران PS4 قرار خواهند گرفت.

طبق بیانیه‌ی سونی، در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) سه‌ نسخه‌ی Jak II، Jak III و Jak X: Combat Racing به لیست بازیهای فروشگاه Playstation اضافه خواهند شد و تایید شده است که هر سه نسخه با رزولوشن 1080p اجرا خواهند شد. نسخه‌ اول این سری، چند ماه پیش به عنوان جایزه‌ای برای پیش‌خرید عنوان Uncharted: The Lost Legacy عرضه شد و حالا سه نسخه‌ی بعدی نیز به زودی آن را همراهی خواهند کرد.

تمام نسخه‌ها بصورت جداگانه قابل خرید هستند، اما اگر دوست دارید در هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید می‌توانید هر 4 نسخه را بصورت یک مجموعه خریداری نمایید. با اینکه نسخه‌ی اول با قیمت 15 دلاری عرضه شد اما در حال حاضر قیمت نسخه‌های دیگر اعلام نشده است. با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که همه‌ی نسخه‌ها از قیمتی مشابه برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است که عنوان Jak X: Combat Racing برای اولین بار است که از زمان عرضه‌ی اصلی در سال 2005، بر روی کنسول دیگری پورت شده و قابل دسترس قرار می‌گیرد. از سال 2001 که سری Jak and Daxter توسط استدیوی قدرتمند ناتی داگ به دنیای بازی‌ها وارد شد، تا به امروز 6 نسخه به بازار آمده است اما مایه‌ی تاسف است که از سال 2009 نسخه‌ی جدیدی از این سری را شاهد نبوده‌ایم.

نظر شما چیست؟ آیا شما نیز هوس کرده‌اید که دوباره سراغ این سری خاطره‌انگیز بروید؟

منبع متن: pardisgame