Gran Turismo Sport در کورس کسب عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری PS4 در بریتانیا

چند هفته‌ای از عرضه رسمی بازی Gran Turismo Sport می‌گذرد اما آنطور که پیداست عنوان مذکور نتوانسته جای بخصوصی در قلب طرفداران این سری پیدا کند. با وجود تمامی مشکلات، به‌نظر می‌رسد که این بازی ماشینی آنچنان هم از مسیر خارج نشده و همچنان در رقابتی نفسگیر برای رسیدن به هدفی مهم است.

به گزارش پردیس‌گیم در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا شاهد قرار گرفتن بازی Gran Turismo Sport پس از دو عنوان Call Of Duty: WW2 و FIFA 18 هستیم.

باتوجه به گفته‌های سایت WccfTech می‌توان دریافت که علی‌رغم تمام بازخوردهای منفی، Gran Turismo Sport در حال نزدیک شدن به کسب عنوان پرفروش‌ترین بازی انحصاری کنسول Playstation 4 در منطقه بریتانیا است. این موضوع را می‌توان موفقیتی بزرگ برای خانواده سونی قلمداد کرد چرا که سال بسیار خوبی را تاکنون به لطف فروش بالای Horizon: Zero Dawn و Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy پشت سر گذاشته‌اند.

البته نباید جمعه سیاه و تخفیفات اخیر را نادیده گرفت چرا که تاثیر بسزایی در فروش بازی‌های PS4 به ویژه Gran Turismo Sport داشته است. در آخر توجه شما را به قسمتی از نقد بازی Gran Turismo Sport به قلم آقایان امیر اسلامی و سینا ربیعی دعوت می‌کنم:

"Gran Turismo دیگر یک بازی با معنا و چارچوب شناخته شده در گذشته نیست و نمی‌خواهد هم مثل گذشته باشد، بلکه Gran Turism مسیری را برای ورود حرفه‌ای به عرصه eSports انتخاب کرده است که در آن تنها یک هدف وجود دارد، آموزش رانندگان و گسیل کردن آن‌ها به دنیای حرفه‌ای اتوموبیل‌رانی. این نمای کلی از بازی موجب گشته که عملا GT Sports یک عنوان کاملا متفاوت نسبت به پیشینیانش باشد، در بازی دیگر خبری از آن کریرهای طولانی مدت نیست و تاکید آن بر روی جنبه‌های آنلاین رفته است."



منبع متن: pardisgame