kevin spacy

تولید فصل ششم سریال House of Cards که آخرین فصل این سریال است، از اوایل سال 2018 آغاز خواهد شد و کوین اسپیسی در آن حضور نخواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Polygon، "تد سراندس"، مسئول بخش محتوای شبکه‌ی Netflix، در مصاحبه‌ای با UBS این مساله را اعلام کرد و همچنین گفت که این فصل شامل 8 قسمت خواهد بود و قرار است یک جمع بندی خوب و خلاقانه داشته باشد. به طور کلی کاملا مشخص است که برنامه‌های سازندگان بر هم ریخته و حتی فصل ششم در مقایسه با فصل‌های قبلی کوتاه‌تر است.

اسپیسی که توسط نتفلیکس برای اتهام سوء استفاده جنسی از سایر کارکنان مورد تحقیق قرار گرفت، در فصل نهایی بازی نخواهد کرد. سراندس توضیح نداد که حالا برکنار شدن شخصیت "فرانک آندروود"، که نقشش به اسپیسی سپرده شده بود را چگونه توجیه خواهند کرد. تحقیقات نت فلیکس به دنبال گزارشی از Buzzfeed در اواخر اکتبر صورت گرفت؛ در این گزارش توضیح داده شده بود که اسپیسی یکی از بازیگران Star Trek: Discovery، به نام آنتونی رپ را زمانی که 14 سالش بوده، مورد آزار جنسی قرار داده بود. اسپیسی در توئیتر بابت این کار عذرخواهی کرد اما گفت که چنین چیزی را به خاطر ندارد.

همچنین در یک اطلاعیه دیگر نیز Netflix گفت که در این مدت دنبال راهی می‌گشته که این سریال را بدون شخصیت اسپیسی ادامه دهد اما به نتیجه رسید.

در آخر دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟

منبع متن: pardisgame