سومین نسخه‌ی سری محبوب Metro یعنی Metro: Exodus طی رویداد The Game Awards 2017 که دور روز دیگر برگزار می‌گردد، به نمایش گذاشته خواهد شد. جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده‌ی The Game Awards، در حساب رسمی توئیتر خود تایید کرده است که Metro: Exodus جزو عناوینی خواهد بود که در این رویداد نمایش تازه‌ای خواهند داشت. […]

تریلر جدیدی از Metro: Exodus در The Game Awards به نمایش گذاشته خواهد شد

سومین نسخه‌ی سری محبوب Metro یعنی Metro: Exodus طی رویداد The Game Awards 2017 که دور روز دیگر برگزار می‌گردد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده‌ی The Game Awards، در حساب رسمی توئیتر خود تایید کرده است که Metro: Exodus جزو عناوینی خواهد بود که در این رویداد نمایش تازه‌ای خواهند داشت.

Metro: Exodus که در جریان کنفرانس مایکروسافت طی E3 2017 معرفی شد، وقایع دو نسخه‌ی قبلی خود یعنی Metro 2033 و Metro: Last Light را دنبال می‌کند و مانند گذشته مکانیک‌های اول شخص، مخفی‌کاری و ترس و بقا را با هم ترکیب نموده است. این عنوان قرار است در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد و همان‌طور که گفته شد دو روز دیگر شاهد نمایش جدیدش خواهیم بود.

The Game Awards 2017 نیز در ۷ دسامبر مصادف با ۱۶ آذر، از ساعت ۵ به وقت تهران برگزار می‌شود و برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای بازی‌بازان به ارمغان می‌آورد. مهمانان ویژه‌ای هم در این مراسم حضور خواهند یافت که از بینشان می‌توان به کارگردان سری Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما، کارگردان مطرح سینما گیرمو دل تورو و  بازیگر معروف نورمن ریداس اشاره کرد.

منبع متن: gamefa