سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان، از زمان راه‌اندازی‌اش در نوامبر ۲۰۱۵ با بازخوردهای عالی از سوی بازی‌بازان روبه‌رو شده و همواره در حال گسترش بوده است. همچنان قرار است که بازی‌های بیشتری از کنسول‌های ایکس‌باکس اورجینال و ایکس‌باکس ۳۶۰ به این سرویس راه یابند، اما پس از وقفه‌ای کوتاه در تعطیلات و در […]

اضافات سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان از سال جدید از سر گرفته می‌شوند

سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان، از زمان راه‌اندازی‌اش در نوامبر ۲۰۱۵ با بازخوردهای عالی از سوی بازی‌بازان روبه‌رو شده و همواره در حال گسترش بوده است. همچنان قرار است که بازی‌های بیشتری از کنسول‌های ایکس‌باکس اورجینال و ایکس‌باکس ۳۶۰ به این سرویس راه یابند، اما پس از وقفه‌ای کوتاه در تعطیلات و در سال جدید میلادی.

لری هریب ملقب به میجور نلسون در توئیتر اعلام نموده است که پس از تعطیلات سال نو، شاهد ادامه‌ی اضافات سرویس پشتیبانی از نسل قبل خواهیم بود. وی همچنین اعلام نموده که در سال ۲۰۱۷، ۱۳۶ بازی از ایکس‌باکس ۳۶۰، ۱۳ بازی از ایکس‌باکس اورجینال و ۷ بازی بهبود یافته از ایکس‌باکس ۳۶۰ به این سرویس راه یافته‌ و در دسترس ایکس‌باکس وان قرار گرفته‌اند. این یعنی بیش از ۱۵۰ عنوان در عرض یک سال منتشر شده‌اند که عملکردی عالی برای تیم ایکس‌باکس به حساب می‌آید.

سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان در E3 2015 معرفی شد و سپس در نوامبر ۲۰۱۵ راه‌اندازی گردید و حال، شاهد نزدیک به ۴۰۰ بازی متنوع در آن هستیم که کاربران ایکس‌باکس وان به راحتی می‌توانند به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند و لذت ببرند. این سرویس در ابتدا با عناوین ایکس‌باکس ۳۶۰ شروع کرد و چند مدتی است که بازی‌های خاطره‌انگیز ایکس‌باکس اورجینال هم به آن اضافه شده‌اند. همچنین آخرین اضافات آن نیز شامل Sonic Adventure 2 و Earth Defense Force 2017 می‌شوند.

منبع متن: gamefa