rainbow six: siege

بعد از گذشت دو سال از انتشار Rainbow Six Siege طرفداران این بازی هم‌چنان رو به افزایش هستند. به گزارش پردیس‌گیم،‌ روز گذشته یوبی‌سافت اعلام کرد که تعداد بازیکنان این شوتر چندنفره از مرز 25 میلیون عبور کرده است. هر چند این بازی در ابتدای عرضه فروش چندان خوبی نداشت ولی با اضافه شدن محتوا، شخصیت‌ها و نقشه‌های جدید به تدریج توانست یکی از موفق‌ترین و باثبات‌ترین جوامع آنلاین بازی را پایه‌گذاری کند. رسیدن به این تعداد بازیکن آن هم فقط در مدت دو سال دستاورد بزرگی است که بازی‌های محدودی می‌توانند به آن برسند.

آقای "الکساندر رمی" مدیر نام تجاری Rainbow Six Siege ضمن ابراز خشنودی از این موفقیت از اعضای جامعه بازی تشکر کرده است:

"بازیکنان [پول، انرژی و زمان خود را] روی این بازی سرمایه‌گذاری کردند و این دلیل اصلی موفقیت ماست. این‌که بازی تا مدت‌‌ها بازیکنان را سرگرم کند همیشه برای ما اهمیت زیادی داشته و در روند توسعه ما همواره جامعه بازی را در نظر داشتیم. ما از استقبال خوب بازیکنان از این بازی هیجان‌زده هستیم. بازخوردهای آن‌ها در مسیر توسعه به ما کمک کرد تا بتوانیم چیزهای جدیدی را به بازی اضافه کنیم."

اعلام این خبر هم‌زمان با انتشار بسته الحاقی Operation White Noise صورت گرفت که هم‌اکنون برای Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است؛ این بسته شامل نقشه‌ای جدید در کره جنوبی و سه شخصیت جدید است که هر‌کدام ابزار مخصوص به خود را دارند.   

لازم به ذکر است کسانی که Season Pass سال دوم را ندارند باید برای دسترسی به این بسته تا 21 آذر صبر کنند. در پایان لطفا دیدگاه خود را درباره این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame