ea

در سی و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه‌گذاران نسداک (NASDAQ)، "بلیک یورگنسن" مدیر مالی شرکت EA در خصوص IP جدید این شرکت و روند ساخت IP‌ها زیر نظر EA توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، بلیک یورگنسن ضمن تایید این‌که عنوان Anthem در سال مالی آینده (قبل از 11 فروردین 98) عرضه خواهد شد عنوان کرد که این شرکت هنوز در مورد زمان انتشار عنوان اکشن جدید استودیو Motive‌ که تحت نظر جید ریموند توسعه می‌یابد تصیمی نگرفته است. این بازی ممکن است در سال مالی 2021 و یا 2022 عرضه شود و این بدین معنی است که زمان انتشار این بازی می‌تواند از اول اپریل 2020 (12 فروردین 99)‌ تا آخر مارس 2022 (11 فروردین 1401) باشد.

به گفته یورگنسن از بودجه‌ای که EA‌ برای تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد 25 درصد آن برای IP‌های جدید مانند Anthem و بازی جدید استودیو Motive و 75 درصد آن برای سری‌بازی‌های قبلی مصرف می‌شود.

آقای یورگنسن درباره روند ساخت یک IP‌ جدید در این شرکت نیز توضیحاتی داده است. به طور معمول، وقتی ایده یک IP‌ جدید از طرف EA تایید می‌شود مرحله طراحی کانسپت شروع شده و سازندگان سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن یک کد قابل بازی را در اختیار شرکت قرار دهند. این کد قابل بازی کلیات بازی را بدون‌ این‌که کار‌های هنری آن کامل شده باشد نشان می‌دهد. بعد از این مرحله،‌ سازندگان شروع به طراحی داستان بازی می‌کنند و بازی باید از چندین فیلتر عبور کند و اگر در یکی از این فیلترها متوقف شود، سازندگان باید به اصلاح مشکلات موجود در بازی اقدام کنند.

آقای یورگنسن عنوان کرد که EA از سازندگان می‌خواهد هر چه سریع‌تر نسخه‌های ابتدایی بازی خود را در اختیار شرکت قرار دهند. در گذشته موردهایی وجود داشته که بازی بسیار دیر در اختیار شرکت قرار گرفته و همین موضوع باعث شده اعمال تغییرات و تصمیم در مورد بازی سخت شود. به همین دلیل در حال حاضر EA سازندگان را تشویق می‌کند تا بازی را در مراحل خیلی ابتدایی در اختیار این ناشر قرار دهند تا در صورت قابل قبول نبودن روند توسعه، بازی متوقف شده و یا مسیر آن عوض شود.

یورگنسن چندی پیش نیز درباره بازی جدید استودیو Motive و دلیل رو آوردن EA به سبک اکشن مطالبی را عنوان کرده بود.

منبع متن: pardisgame