احتمالا نسخه اول Dark Souls یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در نسل هفتم بشمار می‌رود که طی سال‌های اخیر نیز موردتحسین بسیاری از مراجع معتبر دنیای بازی قرار گرفته است. با این حال زمانی که این بازی روانه بازار شد، اعتبار استودیو From Software در حد این روزها نبود و خیلی از گیمرها فرصت تجربه آنرا پیدا نکردند. اما آیا علاقه دارید که این بازی را با گرافیکی بهبود یافته تجربه کنید؟ احتمالا بزودی این فرصت نصیب شما خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا در توئیتی که توسط یکی از نویسندگان The Switch Network منتشر شده است، ادعا شده که شرکت Bandai Namco قصد دارد در تاریخ جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۶ یک رویداد اختصاصی را برگزار کند که در جریان آن از 5 پروژه جدید رونمایی می‌شود. سپس در یک توئیت جدید گفته شد که یکی از این پروژه‌ها Dark Souls remaster است. این توئیت‌ها در حال حاضر پاک شده‌اند اما Seasoned Gaming موفق شده که تصاویری از آنرا به اشتراک بگذارد. 

برداشت شخصی ما از این شایعه این است که ساخت نسخه بهبودیافته Dark Souls می‌تواند یک گزینه منطقی برای کسب درآمد توسط Bandai Namco باشد، بخصوص اینکه طرفداران این سبک از بازی‌ها در مقایسه با زمانی که این بازی منتشر شده بود، بسیار افزایش یافته‌اند. از سوی دیگر Dark Souls یک اثر قوی در بالاترین سطح هنری بود که گاهی اوقات بدلیل مشکلات فنی نظیر افت‌فریم نمی‌توانست تجربه مطلوبی را بر روی کنسول‌های آن دوره ارائه دهد، اما عرضه بازی بصورت پولیش شده بر روی کنسول‌های قدرتمند فعلی، می‌تواند یک فرصت برای تجربه بهتر این بازی برای طرفدارانش را مهیا کند.

در هر صورت خوشبختانه نکته امیدوارکننده این شایعه این است که گفته شده رویداد شرکت Bandai Namco پایان هفته بعد برگزار می‌شود، پس خیلی نباید انتظار بکشیم و بزودی متوجه می‌شویم که این شایعه حقیقت دارد یا خیر.

در آخر دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ آیا شما از نسخه بهبودیافته Dark Souls استقبال می‌کنید؟

منبع متن: pardisgame