بازی Monster Hunter World

اگر مراسم Paris Game Week 2017 را دنبال کرده باشید از امکان انجام نسخه بتا بازی Monster Hunter World باخبر هستید؛ حال جزئیات دقیق‌تری از آن منتشر شده که آگاهی از آن خالی از لطف نیست.

به‌گزارش پردیس‌گیم، بازی Monster Hunter World بدون تردید یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2018 محسوب می‌شود که قرار است برروی کنسول‌های Xbox One و PS4 همچنین پلتفرم PC عرضه شود. 

با استناد به گفته‌های Gamespot، این نسخه بتا شنبه، 18 آذر 96 تنها در اختیار دارندگان کنسول PS4 قرار خواهد گرفت و تا سه‌شنبه، 21 آذر ادامه خواهد داشت. 

لازم به‌ذکر بوده که اگر قصد انجام نسخه بتا را دارید، ابتدا باید جزو مشترکین سرویس Plus باشید و بعد 5.9 گیگابایت از هارد دستگاهتان را به دانلود محتویات بازی Monster Hunter World اختصاص دهید.

آنطور که گفته شده نسخه بتا حاوی سه ماموریت و دو محیط با نام‌های Ancient Forest و Wildspire Waste است. در جنگل Ancient بازیکنان قادر به شکار دو موجود به نام‌های Jagras و Anjanath هستند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه، امکان انجام ماموریت‌ها به صورت تک نفره یا همراه با سه بازیکن دیگر است؛ همچنین 14 نوع سلاح مختلف در نظر گرفته شده که قبل از انتخاب آنان در اتاق تمرین قادر به آزمایش آنان خواهید بود.

این پایان کار نیست و شرکت Capcom طی بیانیه‌ای خطاب به افرادی که ماموریت‌ها را به پایان می‌رسانند گفته است:

بازیکنانی که هر ماموریت از نسخه بتا را به پایان برسانند در زمان عرضه رسمی بازی Monster Hunter World از پاداش‌ها و جوایزی برخوردار خواهند شد.

خاطر نشان می‌شود که بازی Monster Hunter World در 6 بهمن 96 برای PlayStation 4 و Xbox One و مدتی بعد برروی PC عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame