توسعهدهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از بزرگترین عناوین سال جاری، در همایش G-star موضع خود نسبت به افزودن پرداختهای درونبرنامهای به بازی را اعلام کردند. در همایش گیمینگ G-star که در کره جنوبی برگزار شده بود، استودیو بلوهول، توسعه دهنده PlayerUnknown’s Battlegrounds میزبان مدیرعامل اجراییاش، چانگهان کیم و طراح ارش بازی، جونهیوک چویی بود و به […]
توسعهدهندگان PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از بزرگترین عناوین سال جاری، در همایش G-star موضع خود نسبت به افزودن پرداختهای درونبرنامهای به بازی را اعلام کردند.
در همایش گیمینگ G-star که در کره جنوبی برگزار شده بود، استودیو بلوهول، توسعه دهنده PlayerUnknown’s Battlegrounds میزبان مدیرعامل اجراییاش، چانگهان کیم و طراح ارش بازی، جونهیوک چویی بود و به سوالات زیادی در خصوص این بازی و آینده صنعت گیمینگ، پاسخ داد.
یکی از موضوعات مهم این همایش، نگرانی بازیکنان در خصوص بحث داغ پرداختهای درونبرنامهای بود. برخی از بازیکنان و طرفداران PlayerUnknown’s Battlegrounds نگران این بودند که پرداختهای درونبرنامهای این بازی، بر روی تجربه آن تاثیر بگذارند. البته بلوهول اعلام کرده که این تغییرات زمانی اعمال میشوند که به گیمپلی آسیب نزنند:
ممکن است این را قبلا نیز شنیده باشید؛ ما هرگز چیزی را به بازی اضافه نمیکنم که در گیمپلی تاثیر منفی بگذارد. البته ما آگاه هستیم که تقاضای بالایی برای تجهیزات داخل بازی وجود دارد و از آن جایی که عرضه رسمی در اولویت ما قرار دارد، آیتمهای جدید را پس از آن عرضه میکنیم.
بلوهول همچنین وعده اضافه شدن ویژگیهای دیگری مانند بخش تمرینی و سلاحهای جدید را داده است و گفته که این ویژگیها پس از عرضه نسخه نهایی بازی، بررسی خواهند شد.
منبع متن: gamefa