صحبت‌های EA در رابطه با لوت‌باکس‌های Star Wars Battlefront 2

مامور ارشد مالی EA آقای "بلیک یورگنسن" (Blake Jorgensen) باری دیگر در رابطه با موضوع مسئله‌ساز لوت‌باکس‌ها در Star Wars: Battlefront 2 صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamepost، طی کنفرانسی با سرمایه‌گذاران این شرکت، یورگنسن این موقعیت را یک "تجربه‌ی آموزنده" نامید.

"این یک تجربه‌ی بسیارآموزنده‌ برای‌مان بوده است؛ ما خود را یک تشکیلات در حال یادگیری می‌دانیم. اگر چیزی نیاموزیم بدین معنی خواهد بود که به نوعی در حال شکست خوردن هستیم. ما همیشه در تلاش هستیم مردم را تماشا کرده و به حرف‌هایشان گوش دهیم تا بتوانیم بهترین راه برای ساختن یک بازی عالی را انتخاب کنیم."

قبلا نیز ایشان صحبت‌هایی مشابه کرده بود:

"اگر ما در طول مسیر خطا‌ داشته باشیم و از آن درس نگیریم‌،‌ آن زمان است که می توانید نگران وضعیت ما شوید."

ایشان در ادامه‌ی این حرف گفت:

" در حقیقت چند نوع بازیکن مختلف در بازی‌ها وجود دارند. برخی افراد زمان دارند اما پول ندارند و برخی هم پول بسیار زیادی داشته اما زمان کافی ندارند. ما باید تعادل را رعایت کنیم."

لوت‌باکس‌های Battlefront 2 آیتم‌هایی دارند که برروی گیم پلی تاثیر‌گذار است و این دلیل اصلی تمامی انتقادات وارده بر بازی بود. این لوت‌باکس‌ها هنوز هم در بازی حضور دارند اما دیگر با پول داخل بازی قابل خریداری نیستند. برخی گمان می‌کردند که چرا EA از روش Overwatch را برای اضافه کردن لوت‌باکس به بازی‌هایش استفاده نکرد؛‌ آقای یورگنسن در جواب به آن‌ها گفت:

"این [Star Wars] یک برند شگفت‌انگیز بوده که سال‌های زیادی از زمان ساخته شدن آن می‌گذرد. پس اگر بخواهیم آیتم‌های نمایشی را در لوت‌باکس‌ها قرار دهیم چندان جالب نخواهد بود. برای مثال شخصیت Darth Vader با لباس سفید چندان با عقل جور در نمی‌آید. شما قطعا نمی‌خواهید این شخصیت را با لباسی صورتی رنگ ببینید."

ایشان در ادامه کنفرانس خود گفت که هنوز صددرصد تایید نشده است که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به Battlefront 2 باز خواهند گشت. تیم سازنده در حال حاضر مشغول فکر کردن برروی این است که پرداخت‌ها را به بازی برگرداند یا خیر و اگر برگرداند به چه شکل از آن‌ها استفاده شود.

از آقای یورگنسن پرسیده شد که آیا آن فرم و مدلی که Ultimate Team در FIFA دارد قابل انتقال به Star Wars Battlefront 2 خواهد بود یا خیر. او توضیح داد که هر بازی مصرف‌کنندگان خاص خود را دارد بنابراین باید حالتی را انتخاب کرد که هم برای مخاطب جذاب بوده و هم او را برای مدتی طولانی به بازی وابسته نگه دارد.

طبق آقای یورگنسن، بازی‌ها ارزش بسیار بالایی برای مصرف‌کنندگان دارند. شما 60 دلار پرداخت کرده و در طول سال 3000 ساعت بازی می‌کنید. این نسبت به پول پرداختی قطعا ارزشش را دارد و حتی اگر در طول این سال پول بیشتری خرج کنید "هیجان و جذابیت" بازی بیشتر خواهد شد. برای همین است که EA می‌خواهد به مصرف‌کنندگان "چیزی که واقعا می‌خواهند و بیشتر از آن" را بدهد و فقط مشغول ساخت بازی نشود. مردم بازی‌های کمتر را خریداری و انجام می‌دهند اما همان‌ تعداد بازی را برای مدت طولانی‌تری بازی می‌کنند.

در پایان دیدگاه شما در رابطه با صحبت‌های آقای یورگنسن چیست؟

منبع متن: pardisgame