به گزارش شرکت الکترونیک آرتس، بازی‌های ورزشی این شرکت به مانند Madden ،FIFA و یا سایر عناوین ورزشی که دارای بخش Ultimate Team هستند بسیار موفق عمل کرده و برای این شرکت بسیار سود آور بوده اند. آن هم در حالی که فقط ۳۵ درصد کاربران این بخش برای آن هزینه می کنند. آقای بلیک یورگنسن، مدیر […]

تنها  ۳۵ درصد از بازیکنان Ultimate Team برای این بخش هزینه می کنند

به گزارش شرکت الکترونیک آرتس، بازی‌های ورزشی این شرکت به مانند Madden ،FIFA و یا سایر عناوین ورزشی که دارای بخش Ultimate Team هستند بسیار موفق عمل کرده و برای این شرکت بسیار سود آور بوده اند. آن هم در حالی که فقط ۳۵ درصد کاربران این بخش برای آن هزینه می کنند.

آقای بلیک یورگنسن، مدیر مالی شرکت الکترونیک آرتس، در جلسه یا با سرمایه گذاران بازار بورس سهام آمریکا(NASDAQ) به این نکته اشاره کرد که ۷۰-۷۵ کاربران بازی‌های ورزشی به مانند FIFA بخش Ultimate Team این عنوان را نیز تجربه می کنند:

۷۵ درصد از کاربرانی که بازی‌های ورزشی این شرکت به مانند FIFA و Madden را خریداری می کنند بخش Ultimate Team این عنوان را نیز تجربه می کنند و تنها در حدود ۳۵ درصد از این کاربران برای این بخش هزینه کرده و بقیه آن‌ها بدون هیچ هزینه ای به تجربه این بخش می پردازند. این یک بخش free-to-play است که تناسب و تعادل شگفت انگیزی میان این دو دسته از کاربران وجود دارد( اشاره به این که حتی بدون پرداخت پول نیز می توان در این بخش به راحتی پیشرفت کرد)

البته که Ultimate Team یک بخش رایگان در چنین بازی‌هایی است اما ابتدا باید این بازی‌ها را تهیه و برای آن ۶۰ دلار بپردازید و خیلی عجیب است که آقای یورگنسن این بخش را بازی‌های free-to-play مقایسه می کند.

همچنین آقای یورگنسن اضافه کرد که شرکت الکترونیک آرتز وقت زیادی را صرف توسعه عناوین خود کرده تا کاربران بازی‌هایی که ساخته می شود را دوست داشته باشند نه این که آن ها را ملزم کرده تا برای پیشرفت در این بخش هزینه کنند زیرا اگر آن‌ها بازی را دوست داشته باشند، برای دریافت محتویات بیشتر و تجربه بهتر حاضر بوده تا حتی پول بیشتری بپردازند. البته به نظر آقای یورگنسن این موضوع به این دلیل است که معمولا کاربران عادت دارند تا بازی‌های کمتری خریده اما زمان طولانی تری را به تجربه آن‌ها بپردازند:

امروزه اگر شما به سینما بروید، قبل از خرید هرگونه خوراکی و یا تنقلات باید برای مشاهده فیلم ۲۰ دلار بپردازید که بسیار عالی و سرگرم کننده است و من نیز عاشق این کار هستم. اما در عین حال شما ۶۰ دلار برای یک بازی ویدیویی پرداخته که در سال حدود سه، چهار یا پنج هزار ساعت آن را تجربه می کنید و بنابرانی پولی که پرداخته اید ارزش بالایی دارد. اما اگر زمانی بیش از ۶۰ دلار برای این بازی هزینه می کنید، به این دلیل است که می خواهید لذت و هیجان بازی را دو برابر کنید. بنابراین ما به جای این که تلاش کنیم بازی جدیدی ساخته یا کار متفاوتی انجام دهیم، سعی می کنیم تا به مشتری‌های خود دقیقا همان چیزی که آن‌ها می خواهند و حتی بیشتر از آن را ارئه دهیم.

منبع متن: gamefa