فروش PS4 از مرز 70.6 میلیون دستگاه گذشت، اعلام جدیدترین آمار فروش PlayStation VR

Sony Interactive Entertainment لحظاتی قبل اعلام کرد که تا تاریخ سوم دسامبر 2017 بیش از 70.6 میلیون دستگاه کنسول PlayStation 4 در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

علاوه بر این، در همین مدت 617.8 میلیون نسخه بازی PlayStation 4 نیز در فروشگاه ‌های سراسر جهان و از طریق دانلود دیجیتالی بر روی PlayStation Store به فروش رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، اما در مورد هدست واقعیت مجازی PlayStation با عنوان PlayStation VR جدیدترین آمار از فروخته شدن بیش از 2 میلیون نسخه این هدست خبر می‌دهند. در بخش نرم‌افزاری نیز 12.2 میلیون نسخه از 150 عنوان موجود برای PlayStation VR در فروشگاه‌های سراسر جهان و به صورت دانلود دیجیتالی بر روی PlayStation Store فروخته شده است.

مدیر ارشد Sony Interactive Entertainment آقای اندرو هاوس در مورد این موفقیت گفت: "خوشحالیم که افراد زیادی از رویکرد منحصر به فرد PlayStation 4 در سرگرم کردن راضی هستند و اینکه یک تکنولوژی نوپا مانند PlayStation VR همچنان به جذب مخاطب ادامه می‌دهد. نمی‌توانم آنگونه که شایسته است از طرفداران و شرکای تجاریمان تشکر کنم. پشتیبانی آنها، از زمان عرضه اولین PlayStation در سال 1994 مسیر را برای تبدیل PlayStation  بعنوان یکی از بزرگ‌ترین کنسول‌های گیمینگ شبکه دنیا هموار کرده است. ما همچنان به کار با شرکای خود ادامه خواهیم داد تا این جریان را حفظ کرده و همچنان PS4 را بعنوان بهترین مکان برای بازی در ذهن‌ها هک کنیم."

نظر شما در مورد این موفقیت PlayStation 4 چیست؟ آیا عملکرد Sony در نسل جاری کنسول‌ها راضی‌کننده بوده؟

منبع متن: pardisgame