Bethesda

به‌یقین می‌توان شرکت Bethesda را از معدود ناشرانی دانست که برروی بخش تک نفره بازی‌های ویدیویی سرمایه‌گذاری کلانی می‌کند. بعد از لغو بخش تک نفره Star Wars از سوی EA، بازیکنان زیادی تصور کردند که بخش تک نفره دیگر آن حمایت همیشگی از سوی ناشرین و سازندگان را به‌خود نخواهد دید اما صبح امروز طی مراسم The Game Awards 2017 شرکت Bethesda اعلام کرد که به ساخت بازی‌های تک نفره با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت Bethesda با انتشار ویدیویی از کمپین جدیدی به نام "Save the Single Player Game" به معنای نجات بخش تک نفره بازی‌های ویدیویی رونمایی کرد. در این ویدیو خانم "لیندا کارتر" (Lynda Carter)، صداپیشه بازی Fallout 4 حضور دارد.

 

دانلود SD - دانلود HD

تماشا به‌صورت Full Screen

طبق گفته Bethesda، در این آخر هفته تمام بازی‌های تک نفره منتشر شده از سوی این شرکت با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسند. بدین ترتیب بازیکنان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های پلتفرم خود اقدام به خرید بازی‌های تک نفره این شرکت با تخفیفی استثنایی کنند.

این پایان کار نیست و این شرکت قصد دارد به بنیاد ESA مبلغ 100 هزار دلار جهت بورسیه تحصلی سازندگان مستقل بازی‌های ویدیویی که قصد ساخت بازی‌های تک نفره‌ای را دارند کمک کند.

در آخر خاطر نشان می‌شود که Bethesda قفل امنیتی Denuvo Anti-Tamper را از تمامی بازی‌های خود حذف کرده که بدون شک خبر خوشی برای بازیکنان است.

منبع متن: pardisgame