بازی outlast و outlast 2 برای Switch

اگر دارنده کنسول هیربیدی Switch هستید و به بازی‌های ترسناک علاقه دارید از شنیدن این خبر خوش‌حال خواهید شد چرا که دو بازی Outlast و Outlast 2 قرار است برای آخرین محصول شرکت Nintendo در سه ماهه اول سال 2018 عرضه شوند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استودیو Red Barrels با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود ضمن تشکر از تمامی هواداران به خاطر حمایت‌هایی که در 5 سال گذشته از آن‌ها داشتند از عرضه دو نسخه Outlast برای Switch خبر داد.

سخنگوی استودیو مذکور گفت:

ما در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعات مشخصی در خصوص تاریخ انتشار و بهای مورد نیاز جهت خرید نسخ Outlast و اینکه آیا هر دو بازی دارای محتوای منحصر بفرد یا اضافی خواهند بود یا خیر ارائه بدهیم.

در حالی که تصور می‌شد استودیو Red Barrels مشغول کار برروی بسته الحاقی برای عنوان Outlast 2 باشد، در پیام اخیر آن‌ها هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است. باتوجه به صحبت‌های اخیر استودیو نام برده می‌توان دریافت که آن‌ها مشغول کار برروی پروژه جدیدی هستند و برنامه‌ای جهت ساخت بسته الحاقی برای عناوین اخیر خود را در ذهن ندارند. 

استودیو Red Barrles در خصوص عنوان آینده خود گفت:

ما هم‌اکنون مشغول کار برروی پروژه‌ای هستیم که تقاضای بسیاری از بازیکنان بود. این عنوان دنباله‌ای بر Outlast و Outlast 2 نیست اما تجربه‌ای متمایز در دنیای Outlast را برای شما به ارمغان میاورد. در حال حاضر بیشتر از این نمی‌توانم توضیح بدم چرا که اول از همه باید مطمئن شویم که می‌توانیم این پروژه را پیاده سازی کنیم. ما با چالش بزرگی روبرو هستیم و در انجام آن قصد ریسک داریم؛ اگر همه‌چیز به‌خوبی طی شود، به‌زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

چندی پیش نیز آماری منتشر شد که حاکی از فروش بیش از یک میلیون نسخه از بازی Outlast 2 بود.

منبع متن: pardisgame