بازی Spider-man

ساعاتی پیش دستندرکاران بازی Spider-Man در مصاحبه‌ای مطبوعاتی اطلاعات جدیدی از این عنوان جذاب را فاش کردند. 

به گزارش پردیس‌گیم در این نشست آقایان "بیل رزمن" (Bill Rosemann)، کارگردان اجرایی شرکت Marvel، "برایان اینتیهار" (Bryan Intihar)، کارگردان Spider-Man از استودیو Insomniac و "رایان پناگو" (Ryan Penagos)، مجری بخش رسانه‌های دیجیتال Marvel حضور داشتند.

به نقل از Dualshockers، ابتدا از همه آقای اینتیهار سخن خود را با اطمینانی به بازیکنان شروع کرد. آنطور که گفته شده، وی هر آخر هفته نسخه تهیه شده از بازی را به خانه می‌برد و اقدام به انجام آن می‌کند تا مطمئن شود همه چیز سر جای خودش و به‌درستی قرار گرفته است و هر بار که این اتفاق میافتد، بازی بهتر و بهتر از قبل می‌شود.

آقای رزمن نیز در این خصوص گفت:

من شب گذشته یکی از بازی‌نامه‌های نوشته شده برای یکی از صحنه‌های Spider-Man را مطالعه کردم و تنها در یک کلمه می‌توانم بگویم که این عنوان "حیرت‌آور" است. تا قبل از اینکه صحنه‌های بازی را ببینم نمی‌توانستم باور کنم که این عنوان از E3 امسال تا به الان چقدر پیشرفت به خودش دیده است. 

هیجان تیم سازنده را نمی‌توان کتمان کرد. آن‌ها بسیار خوش‌حالند که توانسته‌اند سیستم گردش در شهر مرد عنکبوتی که در E3 رونمایی شد را به حد قابل قبولی سریع‌تر و بهتر کنند؛ به‌طوری که آقای اینتیهار احساس می‌کند که یکی از بهترین ویژگی‌های این عنوان همین سیستم گردش در شهر است.

اگر از ساختمانی به ساختمان دیگر به وسیله تار بپرید، حرکاتی تدارک دیده شده که از جلوه مصنوعی قرار گرفتن مرد عنکبوتی برروی ساختمان‌ها جلوگیری می‌کند و همین عامل سبب واقع‌گرایانه‌تر شدن بازی شده است.

یکی از نکات قابل توجه Spider-Man، وفادار ماندن تیم سازنده به "آدم نکش بودن مرد عنکبوتی" است.  این موضوع مورد تاکید شرکت Marvel نیز بوده است. بدین ترتیب زمانی که مرد عنکبوتی یکی از دشمنان را از ساختمانی به پایین پرتاب می‌کند به‌صورت خودکار به دور او تار می‌زند تا از سقوط  نجات یافته و از کشته شدن جان سالم بدر کند.

خاطر نشان می‌شود که بازی Spider-Man در سال 2018 به‌صورت انحصاری برروی PS4 عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame