عرضه بروزرسان White Noise برای بازی محبوب Rainbow Six Siege با رکوردشکنی این بازی از لحاظ تعداد بازیکن آنلاین در شبکه Steam مصادف شده است. به گزارش پردیس‌گیم، طی بروزرسان White Noise، ویژگی‌ها و اپراتورهای جالبی به بازی افزوده می‌شوند؛ اپراتورهایی که با آن‌ها می‌توانید خود را از چشمان درون‌های دشمن پنهان کنید، تلفن‌های همراه را هک کنید، به دوربین‌های سری دشمن دسترسی پیدا کنید و چندین ویژگی جالب دیگر و به نظر می‌رسد که جذابیت اپراتورهای این بروزرسان، باعث شده که بسیاری از بازیکنان قدیمی نیز به بازی بازگردند.

براساس گزارشات منتشر شده، تعداد بازیکنان آنلاین همزمان Rainbow Six Siege بر روی شبکه Steam به بیش از 100 هزار نفر رسیده است. با در نظر گرفتن این موضوع که این آمار شامل بازیکنان Uplay نمی‌شود و البته قرارگیری بازی در بین چهار بازی محبوب شبکه Steam، پس می‌توان گفت که اکنون در دو سال پس از عرضه بازی، شرکت Ubisoft مزد پشتیبانی فوق‌العاده خود را گرفته و روز به روز به موفقیت و تعداد بازیکنان آنلاین آن افزوده می‌شود. لازم بذکر است که چندی پیش اعلام شده بود که تعداد بازیکنان آنلاین بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها به 25 میلیون نفر رسیده است.

همچنین دیدگاه شخصی ما این است که موفقیت بازی‌هایی نظیر Rainbow Six Siege یک نشانه خوب برای صنعت گیم است، زیرا بواسطه چنین موفقیت‌هایی، شرکت‌های دیگر نیز می‌توانند به اهمیت پشتیبانی رایگان در بلندمدت و بکارگیری درست پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی پی ببرند.

در آخر دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما در بین این 100 هزارنفر قرار دارید؟

منبع متن: pardisgame